Πτυχίο στον Τουρισμό 3.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Πτυχίο στον Τουρισμό 3.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Με τις τεχνολογικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια, ο τομέας του τουρισμού έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές τόσο στη συμπεριφορά των χρηστών και στην πραγματική αλυσίδα αξίας του κλάδου. Ο πολλαπλασιασμός των ΟΤΑ και μηχανές μετα-αναζήτησης έχουν διευκολύνει την πρόσβαση των ταξιδιωτών σε ένα ευρύ φάσμα των διαθέσιμων χώρων στις καλύτερες τιμές για πτήσεις και όλα τα είδη των τουριστικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

Αυτό το κάνει για να ανταγωνιστεί στις τουριστικές επιχειρήσεις σε απευθείας σύνδεση δεν είναι πλέον αρκετή για να είναι ένας καλός επαγγελματίας, αλλά είναι επίσης imprescible ξέρετε πώς το ψηφιακό κόσμο. Σε απευθείας σύνδεση επιχειρηματικές στρατηγικές, e-commerce, ψηφιακό μάρκετινγκ, εργαλεία διαχείρισης και Mobile περιβάλλον είναι μερικά από τα πολλά προαπαιτούμενα ψηφιακά μετατραπεί μια εταιρεία αφιερωμένη στον τουρισμό.

Με το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Τουρισμού και Digital Marketing 3.0 θα γνωρίζουν τα προφίλ των σημερινών ψηφιακών ταξιδιώτες, νέες τάσεις στον τομέα του τουρισμού και τις βασικές ανάγκες και τα εργαλεία για να ανταγωνιστούν στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, θα μάθετε τα μυστικά της μερικές από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας των online τουριστικών επιχειρήσεων.

postgrado101

Τι θα μάθω;

Μετά την ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Τουρισμού και Digital Marketing 3.0, θα είναι απολύτως σε θέση να:

  • Γνωρίζοντας τα προφίλ των ψηφιακών τους ταξιδιώτες και τις νέες τάσεις του τουρισμού.
  • Αξιοποιήστε διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα για να κρατήσει τις πωλήσεις των ευκαιριών και την εφαρμογή της επιχειρηματικής στρατηγικής που σας ταιριάζει.
  • Την αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρονται από το e-Commerce και Mobile για την εταιρεία σας.
  • σωστά θέση της εταιρείας στο διαδίκτυο.
  • Γνωρίζοντας πώς να αξιοποιούν το Διαδίκτυο των πραγμάτων.

Προς καθε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ?

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Τουρισμού 3.0 και Digital Marketing παρέχει εκπαίδευση αφορούσε συγκεκριμένα τα ακόλουθα προφίλ:

  • Νέων αποφοίτων του τουρισμού που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα και για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • επαγγελματίες του τουρισμού που επιδιώκουν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και να προσαρμοστούν στις αλλαγές ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει φέρει τον τομέα.
  • Οι επιχειρηματίες που έχουν ένα σχέδιο των ηλεκτρονικών πωλήσεων των ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
  • Διαχειριστές που θέλουν να επεκτείνουν τα κανάλια πωλήσεων μέσα από το e-Commerce.

διδακτέα ύλη

Η δομή και τα υλικά του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Τουρισμού και Digital Marketing 3.0 οργανώνεται ως εξής:

Ενότητα 1. Τάσεις

  • Το νέο ταξιδιώτη και τα νέα μοντέλα της έμπνευσης, να αγοράσει και την εμπειρία
  • έξυπνη Προορισμοί
  • Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στον τουρισμό B2C, B2B και B2B2C
  • Μελέτη περίπτωσης

Ενότητα 2. Χρηματοδότηση και Νομοθεσία

  • Δημόσιας και ιδιωτικής χρηματοδότησης για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις
  • νομοθεσία του τουρισμού για την ψηφιακή εταιρείες
  • Η νέα συνεργατική οικονομία και η υπόθεση Airbnb
  • Μελέτη περίπτωσης

Startup 3. Δημιουργία Ενότητα

  • Δημιουργία επιχειρηματικών μοντέλων και τις ελάχιστες προϊόν εφικτό
  • Επιχειρηματική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • στρατηγικών και επιχειρησιακών μάρκετινγκ
  • Μελέτη περίπτωσης

Ενότητα 4. Τεχνολογίες

  • Τεχνολογίες για e-Business (CRM, CMS, RMS)
  • Νέα ψηφιακά συστήματα πληρωμών
  • GDSs και ανάλυση περίπτωση Amadeus
  • Μελέτη περίπτωσης

5. Μονάδα Διαχείρισης

  • διαχείριση των εσόδων
  • ψηφιακό προϊόν. χρηστικότητας
  • Περίπτωση Logitravel Ανάλυση
  • Μελέτη περίπτωσης

Ενότητα 6. Νέες Τάσεις στο Μάρκετινγκ Ι

  • κινητός
  • e-Commerce και m-Commerce
  • Big Data
  • Μελέτη περίπτωσης

Ενότητα 7. Νέες Τάσεις στο Μάρκετινγκ ΙΙ

  • Διαδίκτυο των πραγμάτων & wearables
  • Εισερχόμενος μάρκετινγκ και hacking ανάπτυξης
  • Νέα μοντέλα για να προσελκύσει τους χρήστες. Συλλογική πώληση ή την πώληση flash
  • Μελέτη περίπτωσης

Ενότητα 8 Digital Marketing

  • μάρκετινγκ περιεχόμενο. SEO
  • μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα μοντέλα θυγατρικών
  • ψηφιακή analytics
  • Μελέτη περίπτωσης

Πτυχιούχος Τελική Έργου

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Spanish (Spain)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Οκτ. 2018
Duration
Διάρκεια
350 Ώρες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
2,850 EUR
Locations
Ισπανία - Barcelona, Catalonia
Ημερομηνία Έναρξης: Οκτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Οκτ. 2018
Ισπανία - Barcelona, Catalonia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών