Πτυχίο πολυκαναλικό e-commerce: τοπική, κοινωνική, κινητά

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Πτυχίο πολυκαναλικό e-commerce: τοπική, κοινωνική, κινητά

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην E-Commerce Multichannel: τοπική, κοινωνική, κινητά ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για εκπαιδευμένους επαγγελματίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ολοένα και περισσότερο εστιασμένη στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργούνται, ήδη υπάρχοντα είναι συνεχώς αυξανόμενη και άλλες παραδοσιακές εταιρείες αποφασίζουν να μεταβείτε σε μια στρατηγική πολλαπλών καναλιών που ενσωματώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις διαδικασίες τους. Σε αυτήν την περίοδο άνθησης του τομέα, οι εταιρείες δυσκολεύονται να βρουν εξειδικευμένο προφίλ που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Στο Μεταπτυχιακό E-commerce Multichannel: τοπική, κοινωνική, Κινητό μια περιήγηση μέσα από όλους τους τομείς της γνώσης είναι απαραίτητο για να επιτευχθεί μια όψη διατομής του ηλεκτρονικού εμπορίου γίνεται. Θα πάρετε ένα ταξίδι μέσα από την όλη διαδικασία της αγοράς από το να πάρει τα αρχεία καταγραφής χρήστη στην ιστοσελίδα μας και να εκτελέσει την παραγγελία μέχρι να λάβει στο σπίτι. Επιπλέον, θα μάθουν να εφαρμόζουν αυτή τη γνώση σε μια Σολωμό στρατηγική: Κοινωνική, Τοπική και Mobile. Χέρι από τις πιο αναγνωρισμένες επαγγελματίες και μέσα από μια μεθοδολογία επικεντρώνεται στην εκμάθηση, θα αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για να είναι ένα επαγγελματικό e-commerce.

spain104

Τι θα μάθω;

Μετά την ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακό Certificate in e-Commerce Multichannel: τοπική, κοινωνική, Mobile θα είναι απολύτως σε θέση να:

  • Δημιουργήστε και διαχειριστείτε το δικό σας e-Commerce.
  • Γνωρίστε τις στρατηγικές και επιχειρηματικά μοντέλα που λειτουργούν.
  • Ορίστε το προϊόν ή την υπηρεσία, τη στρατηγική, την τιμολόγηση και logistics.
  • Ενσωματώνει το e-Commerce και των εναλλακτικών καναλιών διανομής σε επιχειρήσεις.
  • Χρησιμοποιώντας στρατηγικές μάρκετινγκ και πιο κατάλληλο για το κανάλι πωλήσεων σε απευθείας σύνδεση.
  • Προσέλκυση χρηστών, την πίστη και τη διαχείριση σε όλο τον κύκλο ζωής των πελατών.
  • Γνώση των κύριων KPIs, μετρήσεις και analytics εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Εντοπισμός των τεχνολογικών εναλλακτικών λύσεων για να εξαπολύσουν ένα e-Commerce.
  • Εφαρμόστε τη στρατηγική Σολωμό, με πλήρη αξιοποίηση των Social Media, Τοπική (geolocation) και Mobile σε ένα e-Commerce.

Προς καθε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ?

Το Μεταπτυχιακό Certificate in e-Commerce Multichannel: τοπική, κοινωνική, Mobile παρέχει εκπαίδευση αφορούσε συγκεκριμένα τα ακόλουθα προφίλ:

  • Οι επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν ηλεκτρονικές έργο πωλήσεις τους.
  • Στελέχη που επιθυμούν να ειδικευτούν σε ψηφιακά περιβάλλοντα και τις online πωλήσεις.
  • Επαγγελματίες που θέλουν να ειδικευτούν και να αναπτύξει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Διαχειριστές που θέλουν να επεκτείνουν τα δίκτυα πωλήσεών τους μέσω e-Commerce.

διδακτέα ύλη

Η δομή και τα υλικά του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο e-Commerce Multichannel: τοπική, κοινωνική, Mobile έχει οργανωθεί ως εξής:

1. ενότητα Διαχείρισης και Τεχνολογίας

  • Επιχειρηματικά μοντέλα στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Ανάπτυξη και την επιχειρηματική στρατηγική
  • Τεχνολογίες. Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Μεθοδολογίες και εργαλεία. ανάπτυξης του έργου e-Commerce

Ανάπτυξη 2. Ενότητα Επιχειρήσεων

  • Μέσα διαχείρισης των πληρωμών και της απάτης στο e-Commerce
  • Ορισμός και διαχείριση καταλόγων και το περιεχόμενο
  • Τιμολόγηση & περιθώριο διαχείρισης

Ενότητα 3. Λειτουργίες και Logistics

  • διαχείριση αποθήκης και την οργάνωση. Τεχνολογία αποθήκευσης
  • εφοδιαστικής διαχείρισης, πρότυπα και διαδικασίες
  • λύσεων παράδοσης
  • εξυπηρέτηση των πελατών και μετά την πώληση

Ενότητα 4. Οικονομικών

  • Ερανικού & Cash Management
  • ελέγχου της διαχείρισης

Ενότητα 5. Νομική

  • Βασικές πτυχές της LSSI, LOPD. μπισκότα

Ενότητα 6. Μάρκετινγκ και Social Media

  • Είμαστε του Wii είναι
  • Πρόσληψη. SEO-SEM-Αναζήτηση
  • Γαλούχηση. Εισερχόμενος μάρκετινγκ
  • αφοσίωση των πελατών και διατήρησης. CAC και την αξία της ζωής
  • αναγνωρισιμότητα του σήματος
  • Big Data & business intelligence
  • διαχείρισης DB. Ομαδοποίηση, τμηματοποίηση και την εμπορία ταχυδρομείου
  • Το μάρκετινγκ θυγατρικών και μοντέλα αναφοράς
  • Από τα social media για την κοινωνική εμπορίου
  • Οθόνη, βίντεο, κοινωνικές και διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ

7. Analytics ενότητα για e-Commerce

  • Εισαγωγή στο web analytics
  • πωλήσεις χοάνη και μοντέλα αναφοράς
  • Μετρήσεις για το σχέδιο μάρκετινγκ και scorecard

8. Κινητή Μονάδα

  • mobile marketing
  • Κινητού εμπορίου και Εφαρμογές

Ενότητα 9. Ευχρηστία Persuadability

  • Χρηστικότητα και persuadability

Κατά τη διάρκεια του Μεταπτυχιακού αρκετές Masterclass για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η υπόθεσή τους θα εξηγηθεί λάβει επιτυχώς μέρος. Πτυχιούχος Τελική Έργου

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά
  • Spanish (Argentina)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Οκτ. 2018
Duration
Διάρκεια
350 Ώρες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
2,850 EUR
Locations
Ισπανία - Barcelona, Catalonia
Ημερομηνία Έναρξης : Οκτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Οκτ. 2018
Ισπανία - Barcelona, Catalonia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών