Προηγμένη κατάρτιση δεξιοτήτων κέντρο κλήσεων - CPD

John Academy

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Προηγμένη κατάρτιση δεξιοτήτων κέντρο κλήσεων - CPD

John Academy

Ποιος είναι ο δρόμος;

  • Οι υπεύθυνοι τηλεφωνικών κέντρων ή εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών που χρειάζονται να αποκτήσουν δεξιότητες για το επάγγελμά τους
  • Άτομα που ενδιαφέρονται για την κατάρτιση εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικού κέντρου.

Απαιτήσεις εισόδου:

  • Αυτό το μάθημα είναι διαθέσιμο σε όλους τους εκπαιδευόμενους, από όλα τα ακαδημαϊκά υπόβαθρα.
  • Για την παρακολούθηση αυτού του μαθήματος απαιτείται η καλή κατανόηση της αγγλικής γλώσσας, της αριθμητικής και των ΤΠΕ.

Εκτίμηση:

  • Στο τέλος του μαθήματος, θα πρέπει να καθίσετε μια online δοκιμή πολλαπλών επιλογών. Η δοκιμή σας θα αξιολογηθεί αυτόματα και αμέσως, έτσι ώστε να γνωρίζετε αμέσως αν έχετε πετύχει.
  • Πριν από τη συνεδρίαση για την τελική εξέταση σας, θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε την επάρκεια σας με μια ψεύτικη εξέταση.

Πιστοποίηση:

  • Αφού πετύχετε επιτυχώς τη δοκιμασία, θα έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε Πιστοποιητικό Επιτυχίας. Εντούτοις, μπορείτε να λάβετε ένα Πιστοποιητικό Ολοκλήρωσης Μαθήματος μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος χωρίς να καθίσετε για τη δοκιμή. Τα πιστοποιητικά μπορούν να ληφθούν είτε σε έντυπη μορφή με κόστος £ 39 είτε σε μορφή PDF με κόστος £ 24.

Γιατί να μας επιλέξετε?

  • Προσιτό, αφοσιωμένο
  • Tutorial βίντεο / υλικά από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας?
  • Μελέτη σε μια φιλική προς το χρήστη, προηγμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα εκμάθησης.
  • Αποτελεσματικά συστήματα εξέτασης για την αξιολόγηση και άμεσο αποτέλεσμα.
  • Το Ηνωμένο Βασίλειο
  • Πρόσβαση στο περιεχόμενο μαθημάτων σε κινητά, tablet ή επιτραπέζιους υπολογιστές από οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
  • Το πλεονέκτημα της αίτησης για κάρτα NUS Extra Discount;
  • 24/7 στήριξη φοιτητών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Διαδρομή καριέρας:

Το Advanced Call Center Training είναι ένα χρήσιμο προσόν για την κατοχή και θα ήταν επωφελές για τις ακόλουθες καριέρας:

  • Βοηθός του Διαχειριστή
  • Agents Call Center
  • Αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών
  • Online Βοηθός
  • Βοηθός τηλεφώνου.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Κέντρο κλήσεων και Βασικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών

  • Ενότητα 1 - Ξεκινώντας
  • Ενότητα 2 - Τα βασικά (I)
  • Ενότητα 3 - Τα βασικά (II)
  • Ενότητα τέσσερα - εθιμοτυπία τηλεφώνου
  • Ενότητα πέντε - Εργαλεία
  • Ενότητα έξι - Μιλώντας σαν ένα αστέρι
  • Ενότητα 7 - Είδη ερωτήσεων
  • Ενότητα Οκτώ - Μαρκαδόρο
  • Ενότητα Εννέα - Ρύθμιση στόχου
  • Ενότητα δέκα - Βασικά βήματα
  • Ενότητα 11 - Κλείσιμο
  • Ενότητα δώδεκα - Περιτύλιγμα
  • Τηλεφωνικό κέντρο

Τηλέφωνο εθιμοτυπία

  • Ενότητα 1 - Ξεκινώντας
  • Ενότητα δύο - πτυχές της εθιμοτυπίας του τηλεφώνου
  • Ενότητα 3 - Χρήση σωστής γλώσσας τηλεφώνου
  • Ενότητα τέσσερα - Εξάλειψη των αποσταθεροποιήσεων του τηλεφώνου
  • Ενότητα πέντε - εισερχόμενες κλήσεις
  • Ενότητα έξι - Εξερχόμενες κλήσεις
  • Ενότητα επτά - Χειρισμός Rude ή θυμωμένοι καλούντες
  • Ενότητα Οκτώ - Χειρισμός των κλήσεων διαδικτύου
  • Ενότητα Εννέα - Χειρισμός μηνυμάτων φωνητικού ταχυδρομείου
  • Ενότητα Δέκα - Μέθοδοι Εκπαίδευσης Εργαζομένων
  • Ενότητα έντεκα - Διόρθωση κακής εθιμοτυπίας τηλεφώνου
  • Ενότητα δώδεκα - Περιτύλιγμα
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση January 17, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
17 GBP
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών