Πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Περιεκτική Εκπαίδευση, τη Δημοκρατία και τη Συνεργασία Μάθηση

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Ο στόχος του πλοιάρχου είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες να σχεδιάσουν, να εφαρμόσουν και να αξιολογήσουν προτάσεις παρέμβασης που στοχεύουν στη διευκόλυνση της διαφορετικότητας στις διαδικασίες μάθησης σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό περιβάλλον για μεγαλύτερη ένταξη των ανθρώπων.

Ο πλοίαρχος παρέχει στους πτυχιούχους εκπαίδευση με βάση τις αρχές και τα μοντέλα της θεωρίας και της συμμετοχικής έρευνας στα οποία βασίζεται η συνεκπαίδευση και η συνεργατική μάθηση βασισμένη στη μάθηση, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο.

Ομοίως, το μεταπτυχιακό δίπλωμα επιτρέπει την ανάλυση των παραγόντων της κοινωνικής, πολιτιστικής ποικιλομορφίας και παραγώγων των προσωπικών συνθηκών που λειτουργούν ως εμπόδια. Αποτελεί επίσης έναν τρόπο σχεδιασμού εκπαιδευτικών πρακτικών στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, που περιλαμβάνουν καθολικά μέτρα για την υποστήριξη της ένταξης , ώστε να λειτουργούν ως αυθεντικές εκπαιδευτικές και μαθησιακές κοινότητες. Παρέχει εργαλεία σχεδιασμού και εξατομίκευσης προγραμμάτων σπουδών , διαδικασίες αξιολόγησης χωρίς αποκλεισμούς που χρησιμοποιούν ένα πλαίσιο ικανοτήτων και ανάπτυξη μεθοδολογικών και οργανωτικών στρατηγικών βασισμένων στη συνεργατική μάθηση που μπορούν να προωθήσουν μια συνεκτική και δίκαιη απάντηση στην τάξη. Τελικά, το μάστερ επικεντρώνεται στο πώς μπορεί να προωθηθεί η δημιουργία περιεκτικών δημοκρατικών και συμμετοχικών περιβαλλόντων στο σχολικό ή κοινωνικό περιβάλλον.

Οι απόφοιτοι θα εκπαιδευτούν ώστε να αλληλεπιδρούν σε παγκόσμιο και διεθνές πλαίσιο για να προσδιορίσουν τις ανάγκες και τις νέες πραγματικότητες που επιτρέπουν τη μεταφορά της γνώσης στους τρέχοντες ή αναδυόμενους τομείς επαγγελματικής ανάπτυξης με την ικανότητα προσαρμογής και αυτοπροσδιορισμού στις επαγγελματικές και ερευνητικές διαδικασίες .

132814_kids-girl-pencil-drawing-159823.jpeg

  • ECTS: 60 μονάδες
  • Ημερομηνίες: από τον Οκτώβριο έως τον Ιούνιο
  • Τρόπος: online
  • Γλώσσα διδασκαλίας: ισπανικά
  • Προσανατολισμός: Επαγγελματική και ερευνητική
  • Συντονιστής: Δρ José Ramon Lago (jramon.lago@uvic.cat)
  • Απευθύνεται σε: Απόφοιτους πανεπιστημίου σε Δάσκαλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Κοινωνική Εκπαίδευση, Παιδαγωγική, Ψυχοπαιδαγωγία και Ψυχολογία ή άλλοι απόφοιτοι πανεπιστημίων που συνδέονται με την εκπαίδευση και την ένταξη

διδακτέα ύλη

Ενότητες

  • Εκπαιδευτικές και κοινωνικές πολιτικές ένταξης και αποκλεισμού και εκπαίδευσης
  • Έρευνα για την Ένταξη
  • Συμπερίληψη στα Εκπαιδευτικά Κέντρα και Κοινότητες
  • Συμπερίληψη στην τάξη
  • Συμπερίληψη και μεμονωμένες διαφορές
  • Ανάλυση υποθέσεων και σχέδιο τελικού κυρίου

Πρόσβαση

Γενικές απαιτήσεις πρόσβασης

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πτυχίο πανεπιστημίου εάν έχετε:

  • ένα επίσημο ισπανικό πανεπιστημιακό πτυχίο
  • πτυχίο που εκδίδεται από ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από άλλο κράτος μέλος του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, το οποίο στην εκδότρια χώρα επιτρέπει την πρόσβαση στις Διδασκαλίες του Δασκάλου.
  • ένα ξένο πανεπιστημιακό δίπλωμα από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης, χωρίς να απαιτεί πλήρη αναγνώριση, επίπεδο εκπαίδευσης ισοδύναμο με ένα κρατικό επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο και ότι στη χώρα προέλευσης εξουσιοδοτείται να αποκτήσει πρόσβαση σε μεταπτυχιακές σπουδές.

Εκτός από τις γενικές απαιτήσεις πρόσβασης, κάθε πλοίαρχος διαθέτει ορισμένες ειδικές απαιτήσεις εισδοχής και κριτήρια επιλογής.

Απαιτήσεις εισδοχής

  • Να πληρούν τις απαιτήσεις για διδασκαλία στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, απολυτήριο ή επαγγελματική κατάρτιση ή να έχουν πρόσβαση σε ειδική εκπαίδευση.
  • Έχει τον τίτλο του πτυχιούχου διπλωματούχου καθηγητή της πρωτοβάθμιας παιδικής εκπαίδευσης, καθηγητής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κοινωνικής εκπαίδευσης ή πτυχιούχος παιδαγωγικής, ψυχοπαιδαγωγικής, ψυχολογίας ή ισοδύναμου πανεπιστημιακού πτυχίου.

Το Πανεπιστήμιο της Vic διατηρεί το δικαίωμα να μην διδάσκει τον Δάσκαλο εάν ο ελάχιστος αριθμός φοιτητών δεν είναι εγγεγραμμένος.

κριτήρια επιλογής

Όταν ο αριθμός των αιτήσεων πρόσβασης από άτομα που πληρούν τις προϋποθέσεις είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των τόπων διδασκαλίας, θα εφαρμοστούν τα ακόλουθα κριτήρια αξιολόγησης για την επιλογή των υποψηφίων που θα γίνουν δεκτοί:

  • Επαγγελματική εμπειρία που σχετίζεται με το μάστερ: 30 βαθμοί.
  • Βαθμός καταλληλότητας του προηγούμενου πτυχίου: έχετε το MU στην Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και το Baccalaureate, την Επαγγελματική Κατάρτιση και τη Διδασκαλία Γλωσσών ή το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Ικανότητας: 20 βαθμοί.
  • Ακαδημαϊκό ιστορικό προηγούμενων σπουδών: 20 βαθμοί
  • Γνώση τρίτης γλώσσας: 10 μονάδες
  • Κινητικότητα κατά τη διάρκεια προηγούμενων σπουδών: μέγιστο 10 βαθμοί
  • Δήλωση στόχων, αναφέροντας τα προσωπικά κίνητρα του υποψηφίου και τους στόχους που τον οδήγησαν να υποβάλει αίτηση για θέση στον πλοίαρχο: 10 βαθμοί

Προεγγραφή ημερολογίου

Προ-εγγραφή

1η περίοδος: από τις 18 Μαρτίου έως τις 16 Σεπτεμβρίου 2020

Εισαγωγή / Εκχώρηση

  • 1η περίοδος: από τις 11 έως τις 15 Μαΐου 2020
  • 2η περίοδος: από τις 3 έως τις 10 Ιουνίου 2020
  • 3η περίοδος: από 1 έως 8 Ιουλίου 2020
  • 4η περίοδος: μεταξύ Σεπτεμβρίου 3 και 9, 2020
  • 5η περίοδος: μεταξύ 18 και 23 Σεπτεμβρίου 2020

εγγραφή

  • Δεύτερη περίοδος: 25-29 Μαΐου 2020
  • Δεύτερη περίοδος: από τις 16 έως τις 23 Ιουνίου 2020
  • Δεύτερη περίοδος: από τις 15 έως τις 22 Ιουλίου 2020
  • Έγινε δεκτή 4η περίοδος: από τις 15 έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2020
  • Δεύτερη περίοδος: από τις 28 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου 2020

Οι περίοδοι εισδοχής μετά την πρώτη θα γίνουν μόνο σε περίπτωση που υπάρχουν κενές θέσεις.

Οι υποψήφιοι που ολοκληρώνουν την προκαταχώριση την τελευταία ημέρα της καθορισμένης περιόδου θα έχουν μια επιπλέον ημέρα για να παρουσιάσουν την εκκρεμούσα τεκμηρίωση.

Επαγγελματικές προοπτικές

  • Δάσκαλοι και καθηγητές σε εκπαιδευτικά κέντρα, ειδικά συνδεδεμένοι με επαγγελματικά προφίλ προσοχής στην ποικιλομορφία.
  • Ψυχολόγοι και παιδαγωγοί που εργάζονται σε εκπαιδευτικές, κοινωνικές, υγειονομικές και / ή κοινοτικές υπηρεσίες
  • Οι κοινωνικοί εκπαιδευτικοί που παρεμβαίνουν σε ιδρύματα ή υπηρεσίες που στοχεύουν στην εξυπηρέτηση ατόμων που διατρέχουν κίνδυνο αποκλεισμού για προσωπικούς, κοινωνικούς, πολιτιστικούς λόγους ή λόγους φύλου.
  • Ερευνητές, διευθυντές υπηρεσιών ή τεχνικοί που προσανατολίζονται στην ανάπτυξη της έρευνας ή των πολιτικών για την εκπαίδευση ή την κοινωνική ένταξη.
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public un ... περαιτέρω

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public university under private management. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη