Εισαγωγή
Σκηνοθέτης: Héctor Martín
Διαδικασία: Online
Ημερομηνία: Μάιος 2021
Διάρκεια: 6 μήνες
Τιμή: 3,490 €Απαιτούνται επαγγελματίες του UX ικανά να ευθυγραμμίσουν τους επιχειρηματικούς στόχους με τις ανάγκες των πελατών τουςΣτο Inesdi Digital Business School, έχοντας επίγνωση του τρέχοντος μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος , εργαζόμαστε ώστε οι επαγγελματίες και οι διευθυντές να αποκτήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για την προσαρμογή και την ανάπτυξη στον ψηφιακό τομέα. Στόχος μας είναι να αποκτήσουν όλοι οι μαθητές μας ένα ανταγωνιστικό προφίλ, το οποίο διευκολύνει την εισαγωγή και την κινητικότητά τους σε παγκόσμιους τομείς με υψηλή επαγγελματική ζήτηση. Γι 'αυτό το λόγο, στην εκπαίδευσή μας προσφέρουμε ένα στρατηγικό και πρακτικό όραμα, ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες της αγοράς .
Το Διαδίκτυο και η εκθετική πρόοδος των νέων τεχνολογιών έχουν ρυθμίσει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε και κάνουμε επιχειρήσεις, κάτι που με τη σειρά του συνεπάγεται άπειρες νέες ευκαιρίες.
Η τεχνολογική ανάπτυξη και ο αριθμός των υπαρχόντων ψηφιακών προϊόντων συνεπάγονται υψηλή ζήτηση για επαγγελματίες με προσανατολισμό στη μετατροπή , καθώς πίσω από κάθε ιστό υπάρχει μια επιχείρηση που επιδιώκει συγκεκριμένους στόχους. Η βελτιστοποίηση μετατροπών ή CRO είναι η πειθαρχία που επιδιώκει την επίτευξη υψηλότερης μετατροπής χωρίς να χρειάζεται να αυξήσει τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. δηλαδή, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επισκεψιμότητα που εισέρχεται στον ιστότοπο ή την εφαρμογή μας για την επίτευξη (και, αν είναι δυνατόν, υπέρβαση) επιχειρηματικών στόχων. Η εμπειρία χρήστη είναι το πιο ισχυρό εργαλείο που οι ψηφιακές επιχειρήσεις πρέπει να επιτύχουν αυτόν τον στόχο, υποστηριζόμενη από ψηφιακές αναλύσεις και ερευνητικές μεθοδολογίες .
Το μεταπτυχιακό μάθημα του Inesdi στα UX και CRO απευθύνεται σε επαγγελματίες που θέλουν να μάθουν να βελτιώνουν τη μετατροπή των επιχειρήσεων τους, βελτιστοποιώντας παράλληλα τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, να μάθουν να σχεδιάζουν επικεντρωμένους στον χρήστη και να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους. Μέσω διαφορετικών μεθοδολογιών για έρευνα, δοκιμή, ανάλυση και στρατηγική, θα κάνετε την επιχείρησή σας να πολλαπλασιάζει τα αποτελέσματά της χωρίς να χρειάζεται να αυξήσετε την επένδυση.Στόχοι του προγράμματοςΜάθετε πώς να εστιάζετε τα σχέδια σχεδίασης UX για τη βελτίωση της μετατροπής
Αποκτήστε τα κλειδιά για να ενσωματώσετε το CRO στην ημέρα του έργου ή της επιχείρησής σας.
Μάθετε πώς να ξεκινήσετε ένα έργο σχεδίασης UX επικεντρωμένο στον χρήστη και με σκοπό τη βελτίωση της μετατροπής
Μάθετε τη σχέση μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ, SEO και εμπειρίας χρήστη.
Μάθετε να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης για την επίτευξη των στόχων μετατροπής.
Σχεδιάστε, εφαρμόστε και αναπτύξτε στρατηγικές CRO που σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα.Θέλετε να μάθετε περισσότερα;Το εκπαιδευτικό μας μοντέλο λειτουργεί επειδή μαθαίνετε τα τελευταία. Ενσωματώνουμε τα τελευταία νέα στα προγράμματά μας για να εγγυηθούμε την εκμάθησή σας. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί κατά τη διάρκεια των 10 ετών του Inesdi περισσότερων από 3.000 επαγγελματιών που έχουν ήδη περάσει από τις αίθουσες διδασκαλίας μας και εργάζονται επί του παρόντος στον ψηφιακό τομέα.
Μέσω της εικονικής πανεπιστημιούπολης μας θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα περιεχόμενα του μαθήματός σας, καθώς και πληροφορίες και συμπληρωματικά βίντεο για να κάνετε τη μάθησή σας ακόμη πιο ολοκληρωμένη.
Θα εκπαιδευτείτε με τη μεθοδολογία «Μαθαίνοντας κάνοντας», πηγαίνοντας από τη θεωρία στην πρακτική μέσω πραγματικών περιπτώσεων. Ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ώστε ο χρόνος που επενδύεται να έχει ως αποτέλεσμα μια ικανοποιητική και κερδοφόρα εμπειρία για όλους.
Θα είστε σε θέση να δικτυωθούν με άλλους μαθητές.πρόγραμμαΕνότητα 1. Εισαγωγή. Στρατηγική και διαχείριση έργου CRO
Ενότητα 2. Ψηφιακό Analytics και η εφαρμογή του στο CRO
Ενότητα 3. Σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη
Ενότητα 4. UX Research και η εφαρμογή της στον CRO
Ενότητα 5. Εφαρμογή του UX στη βελτίωση της μετατροπήςΣε ποιους απευθύνεταιΑυτό το μεταπτυχιακό μάθημα έχει σχεδιαστεί τόσο για επαγγελματικά προφίλ με εμπειρία σχεδιασμού που θέλουν να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους γνώσεις , όσο και για πτυχιούχους, επαγγελματίες και επιχειρηματίες που θέλουν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για τη βελτιστοποίηση της μετατροπής μέσω σχεδιασμού UX και ανάλυσης δεδομένων.Διευθυντές, ιδιοκτήτες προϊόντων ή διαχειριστές προϊόντων εταιρειών που έχουν την ευθύνη να βελτιώσουν τη μετατροπή των επιχειρήσεων τους.
Έμπειροι επαγγελματίες που θέλουν να επεκτείνουν τις δεξιότητες ( γραφίστες και σχεδιαστές ιστοσελίδων, ειδικοί SEO, copywriters και copywriters, κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι ).
Υπεύθυνος για το μάρκετινγκ και την ψηφιακή επικοινωνία.
Ψηφιακοί αναλυτές που θέλουν να κάνουν ένα ακόμη βήμα στην επαγγελματική τους καριέρα και να δώσουν περισσότερο νόημα στις αναφορές τους και στην ποσοτική τους ανάλυση.
Επιχειρηματίες και ενδο-επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν νέα έργα στην ψηφιακή οικονομία και θέλουν να μάθουν πώς να βελτιστοποιήσουν τη μετατροπή των ιστοτόπων τους.ευκαιρίες σταδιοδρομίαςΜε το Μεταπτυχιακό στο UX & CRO μπορείτε να γίνετε νέος επαγγελματίας στην ψηφιακή οικονομία, έχοντας τη δυνατότητα να αναπτύξετε το δικό σας επιχειρηματικό έργο ή να συμμετάσχετε σε σημαντικά τμήματα και τομείς εταιρειών του 21ου αιώνα:Ειδικός CRO
Ψηφιακός αναλυτής ή αναλυτής εμπειρίας χρήστη (αναλυτής UX)
Σχεδιαστής εμπειρίας χρήστη (σχεδιαστής UX)
Ερευνητής εμπειρίας χρήστη (ερευνητής UX)
Διευθυντής ψηφιακών επιχειρήσεων
Δεδομένα UXδιαδικασία εισδοχήςΗ διαδικασία εισδοχής μας έχει τον θεμελιώδη στόχο της διασφάλισης της καταλληλότητας και της ανάπτυξης των υποψηφίων, έτσι ώστε όλοι οι μαθητές μας να μπορούν να ζήσουν μια ψηφιακή εμπειρία που ανταποκρίνεται στις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες τους.Αίτηση για την εισαγωγή
Προσωπική συνέντευξη
Τεκμηρίωση εισδοχής
Αξιολόγηση επιτροπής εισαγωγής
Εγκεκριμένη εισαγωγή
Εγγραφή