Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες
International Telematic University UNINETTUNO
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rome, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά, Ιταλικός
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος
Εισαγωγή
Το μάθημα δεύτερου κύκλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες στοχεύει στην κατάρτιση επαγγελματιών υψηλού επιπέδου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα κύρια εργαλεία που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στη διαχείριση των επιχειρήσεων.
Σε όλο και πιο παγκοσμιοποιημένες και ανταγωνιστικές αγορές, οι εταιρείες χρειάζονται νέες δεξιότητες, ικανές να χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να βελτιώσουν την αποδοτικότητα, την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των εγκαταστάσεων τους.
Το μάθημα πτυχίου δεύτερου κύκλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες προορίζεται για την κατάρτιση ειδικών στη διαχείριση και τον έλεγχο εταιρειών, ειδικών στους εμπορικούς τομείς των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και συμβούλων στον τομέα των οικονομικών των επιχειρήσεων και των νέων τεχνολογιών.
Συνοπτικά, το πρόγραμμα σπουδών δεύτερου κύκλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες αναπτύσσει έναν επαγγελματία υψηλής ειδίκευσης με διοικητικές και τεχνολογικές δεξιότητες, με οικονομική και νομική κατανόηση καινοτόμων πτυχών που σχετίζονται με τις ΤΠΕ. Είναι ένας επαγγελματίας που μπορεί να εργαστεί σε πολύ ανταγωνιστικά περιβάλλοντα και σε ιδιωτικές και δημόσιες εταιρείες, όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι ένας στρατηγικός παράγοντας όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα.
Το μάθημα πτυχίου δεύτερου κύκλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες οργανώνεται σύμφωνα με το ενοποιημένο ψυχοπαιδαγωγικό μοντέλο που ορίζεται από το International Telematic University UNINETTUNO και διαρκεί δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους, παρέχονται οι ακόλουθες εξειδικευμένες δεξιότητες: θεωρητικά μοντέλα που σχετίζονται με τα οικονομικά της καινοτομίας, εταιρική διαχείριση με ιδιαίτερη προσοχή στη χρήση των ΤΠΕ, στρατηγικές μάρκετινγκ, εφαρμογή μοντέλων ηλεκτρονικού εμπορίου για την προώθηση και επικοινωνία, νομικές έννοιες σχετικές στη σχέση μεταξύ ψηφιακών τεχνολογιών και πειθαρχίας της εργασίας. Για να ολοκληρωθεί το πλαίσιο ικανοτήτων που πρέπει να κατέχει ο απόφοιτος για να κατέχει διοικητικές θέσεις, ακόμη και σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις παγκόσμιες αγορές, παρέχονται επίσης στοιχεία διεθνούς λογιστικής. Τέλος, οι δεξιότητες του πρώτου έτους συμπληρώνονται μέσω της απόκτησης γνώσεων που σχετίζονται με τα συστήματα επεξεργασίας πληροφοριών, επίσης με στατιστικές προσεγγίσεις, και με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών στη διαχείριση επιχειρήσεων.
Οι ενότητες αποσκοπούσαν στην ενίσχυση των ικανοτήτων στον τομέα της καινοτόμου επιχειρηματικής διαχείρισης, που σχετίζονται επίσης με τον δημόσιο τομέα και την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και την ανάλυση κανονιστικού πλαισίου για τους τομείς που επηρεάζονται από την ψηφιακή επανάσταση η βιομηχανία καταρχήν) παρέχονται κατά το δεύτερο έτος. Το μάθημα ολοκληρώνεται με μια εις βάθος μελέτη προηγμένων τεχνολογιών του διαδικτύου.
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Γνώση και κατανόηση
Οι ενότητες που περιλαμβάνονται στην ενότητα των επιχειρήσεων συμπληρώνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες κατανόησης που αναπτύχθηκαν στο τριετές πρόγραμμα σπουδών στα Οικονομικά και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων όσον αφορά τη διαχείριση των επιχειρήσεων, την οργάνωση και τη λογιστική. Ειδικότερα, ο μαθητής θα είναι σε θέση να προτείνει αλλαγές και τροποποιήσεις καθώς και καινοτόμες λύσεις που συνδέονται με ψηφιακές τεχνολογίες όσον αφορά στρατηγικές διαχείρισης επιχειρήσεων, λογιστική, διαχείριση αποθεμάτων, οργανωτικά πρότυπα, εξωτερικές σχέσεις, διαχείριση προμηθειών πρώτων υλών, κανάλια διανομής και πωλήσεων, τεχνικές μάρκετινγκ και νέα μέσα επικοινωνίας και όλα αυτά σε σχέση με τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα.
Εφαρμογή γνώσης και κατανόησης
Ο φοιτητής που θα έχει ολοκληρώσει το μάθημα του δεύτερου κύκλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες μπορεί να φροντίσει αποτελεσματικά για την αυτοματοποιημένη διαχείριση εταιρικών δεδομένων, τεχνικών κινητού και κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, δηλαδή τεχνολογίες υπολογιστών για διαδικτυακή προώθηση και εμπορία προϊόντα και υπηρεσίες, διαχείρισης αλυσίδας εφοδιασμού (ολοκληρωμένη διαχείριση παραγγελιών, αποστολής, τιμολόγησης, κύκλου πληρωμών βάσει ψηφιακών τεχνολογιών), ψηφιακής παραγωγής που είναι η υιοθέτηση προηγμένων ψηφιακών τεχνολογιών που υποστηρίζουν τις διαδικασίες παραγωγής των επιχειρήσεων, της έξυπνης εφοδιαστικής, δηλαδή της υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών για διαχείριση αποθεμάτων,
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Γνώση και κατανόηση
Οι ενότητες που περιλαμβάνονται στην ενότητα των επιχειρήσεων συμπληρώνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες κατανόησης που αναπτύχθηκαν στο τριετές πρόγραμμα σπουδών στα Οικονομικά και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων όσον αφορά τη διαχείριση των επιχειρήσεων, την οργάνωση και τη λογιστική. Ειδικότερα, ο μαθητής θα είναι σε θέση να προτείνει αλλαγές και τροποποιήσεις καθώς και καινοτόμες λύσεις που συνδέονται με ψηφιακές τεχνολογίες όσον αφορά στρατηγικές διαχείρισης επιχειρήσεων, λογιστική, διαχείριση αποθεμάτων, οργανωτικά πρότυπα, εξωτερικές σχέσεις, διαχείριση προμηθειών πρώτων υλών, κανάλια διανομής και πωλήσεων, τεχνικές μάρκετινγκ και νέα μέσα επικοινωνίας και όλα αυτά σε σχέση με τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα.
Εφαρμογή γνώσης και κατανόησης
Ο φοιτητής που θα έχει ολοκληρώσει το μάθημα του δεύτερου κύκλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Ψηφιακές Τεχνολογίες μπορεί να φροντίσει αποτελεσματικά για την αυτοματοποιημένη διαχείριση εταιρικών δεδομένων, τεχνικών κινητού και κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, δηλαδή τεχνολογίες υπολογιστών για διαδικτυακή προώθηση και εμπορία προϊόντα και υπηρεσίες, διαχείρισης αλυσίδας εφοδιασμού (ολοκληρωμένη διαχείριση παραγγελιών, αποστολής, τιμολόγησης, κύκλου πληρωμών βάσει ψηφιακών τεχνολογιών), ψηφιακής παραγωγής που είναι η υιοθέτηση προηγμένων ψηφιακών τεχνολογιών που υποστηρίζουν τις διαδικασίες παραγωγής των επιχειρήσεων, της έξυπνης εφοδιαστικής, δηλαδή της υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών για διαχείριση αποθεμάτων,