Ο τομέας του τουρισμού γενικότερα, και ειδικότερα ο ξενοδόχος, υποβάλλονται σε ταχεία μετασχηματισμό στον τομέα του μάρκετινγκ, της διανομής και των πωλήσεων. Η κυριαρχία των νέων ηλεκτρονικών εργαλείων είναι καθοριστικής σημασίας για τη διαχείριση των ξενοδοχειακών μονάδων. Η υψηλή ανταγωνιστικότητα αυτού του περιβάλλοντος απαιτεί τη μορφή του Διευθυντή Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Διευθυντή διαχείρισης των εσόδων ως βασικές θέσεις στην τρέχουσα ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Με το Master στη μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση των εσόδων ο Τουρισμός Online είναι ο μόνος πλοίαρχος στην Ισπανία που συναντά τα ακόλουθα δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει άλλο πανεπιστημιακό σχολείο που εκπαιδεύει τους μαθητές του μαζί με στελέχη στον τομέα του και αυτό συμβαίνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια απόλυτα πρακτική εξέλιξη και επικεντρώνονται στην εξειδίκευση των σπουδαστών

Αυτό το μεταπτυχιακό μάθημα διδάσκεται στη μεθοδολογία πρόσωπο με πρόσωπο στη Βαρκελώνη

Γιατί να μελετήσει το Master

  • Gamification: Το θέμα της διαχείρισης εσόδων διδάσκεται μέσω προσομοίωσης με ένα σύστημα Business Game. Έτσι ώστε ο φοιτητής να ασκεί τη διοίκηση ενός ξενοδοχείου και να εργάζεται με τους συντρόφους του σε καταστάσεις όμοιες με εκείνες που δίδονται σε μια πραγματική εγκατάσταση.
  • Απόλυτα επαγγελματική και πρακτική άποψη: Το πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση δεξιοτήτων που εφαρμόζονται κατά κύριο λόγο μέσα από την εμβάθυνση των εργαλείων και των καταστάσεων που θέτει ένας δάσκαλος από τον τομέα με την υποστήριξη πραγματικών περιπτώσεων.
  • Η Ostelea είναι μέλος της Ισπανικής Ένωσης Διευθυντών και Διευθυντών Ξενοδοχείων .
  • Online μαθήματα σε πραγματικό χρόνο: Το Online πρόγραμμα θα επιτρέψει στους μαθητές να συνδυάσουν την εργασία και την οικογένεια με τις τάξεις τους. Όλα τα μαθήματα του προγράμματος έχουν ηλεκτρονική διδασκαλία σε πραγματικό χρόνο ή σε αναμονή, ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή.

στόχοι

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΩΝ

Είναι απαραίτητο να προχωρήσουμε στα διάφορα επίπεδα εργασίας. Οι διαχειριστικές δεξιότητες θα επιτρέψουν στον μαθητή να αντιμετωπίσει αποφασιστικές στιγμές στην καριέρα του. Στις διευθυντικές θέσεις είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πώς να διαχειριστούμε: ανθρώπους, ομάδες, συναισθήματα, συγκρούσεις, διαπραγματεύσεις.

Από προσωπική άποψη, οι σπουδαστές πρέπει να μάθουν να δημιουργούν τη δική τους προσωπική μάρκα, να διαχειρίζονται το δικό τους δίκτυο επαφών, να γράφουν ένα καλό πρόγραμμα σπουδών και να ανταποκρίνονται κατάλληλα στις συνεντεύξεις εργασίας, μεταξύ άλλων.

ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ONLINE MARKETING ΚΑΙ OFFLINE

Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τόσο το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο όσο και το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης. Επομένως, εξηγούνται λεπτομερώς όλες οι περιπτώσεις, τα εργαλεία και οι αναλύσεις του online μάρκετινγκ για ξενοδοχεία. Όπως οι διαχειριστές περιεχομένου, το SEO, το SEM, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το analytics, η online φήμη, τα κοινωνικά δίκτυα ή τα blogs, μεταξύ άλλων.

Συνεργαζόμαστε επίσης με το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, καθώς είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πώς να πραγματοποιείτε ένα σχέδιο μάρκετινγκ, κατακερματισμούς πελατών, ανταγωνιστική ανάλυση, να χρησιμοποιείτε ένα CRM και να συνεργάζεστε με γραφεία τύπου ή δημόσιες σχέσεις και διαφημιστικά γραφεία

MARKETING

Στα μαθήματα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου, χωρίζονται σε 3 περιοχές. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη στρατηγική πωλήσεων , τον προγραμματισμό εκστρατειών και τη διαχείριση της ομάδας πωλήσεων . Στο θέμα του μάρκετινγκ ξενοδοχείων με διαφορετικούς τύπους διαμεσολαβητών, πρόσληψη, βοήθεια σε εκθέσεις, δημιουργία πακέτων περιοδεία.

Τέλος, τα οικονομικά του ξενοδοχείου μελετώνται από πρακτική άποψη και πρέπει να επιτρέπουν στον σπουδαστή να κατανοεί έναν λογαριασμό κερδών και ζημιών, να μπορεί να εκτελεί τον προϋπολογισμό του τμήματος του, καθώς και να διαβάζει τον ισολογισμό, το κόστος πωλήσεων ή τις αποκλίσεις των αποτελεσμάτων.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΟΔΩΝ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μεγάλος άξονας του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, οπότε λειτουργεί προσεκτικά σε όλες τις πτυχές του.

Σχεδιασμός, εργαλεία, τεχνολογίες άμεσων πωλήσεων, τεχνολογίες διανομής, βάσεις δεδομένων, συστήματα πληρωμών, κινητές συσκευές, μετρήσεις και αναλύσεις ιστού.

Και το δεύτερο θέμα είναι η διαχείριση των εσόδων, όπου δουλεύουμε η τιμολόγηση, η πρόβλεψη, ο κατακερματισμός των πελατών καθώς και η τιμολόγηση, η υπεραγορά, η αναδιανομή και άλλες τακτικές.

διδακτέα ύλη

Το Master στη Διοίκηση Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ και Διαχείρισης Τουρισμού της Ostelea κατατάσσεται σε 6 ενότητες:

  • Δομή αγοράς, διεθνές μάρκετινγκ ξενοδοχείων και στρατηγική διαχείριση
  • Χρηματοδότηση του ξενοδοχειακού τομέα, χρηματοδότηση για το μάρκετινγκ και το εμπόριο
  • Τουριστικό μάρκετινγκ, εκτός σύνδεσης και σε απευθείας σύνδεση
  • Διαχειριστικές δεξιότητες και προσωπικές δεξιότητες
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και διανομή μέσω διαδικτύου. Έσοδα και Τιμολόγηση Ξενοδοχείων
  • Διατριβή Μάστερ

Διαδικασία εισαγωγής και τιτλοποίησης

ΕΙΣΟΔΟΣ

Η διαδικασία εισαγωγής εξασφαλίζει την καταλληλότητα των υποψηφίων, έτσι ώστε όλοι οι συμμετέχοντες μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την εμπειρία εκμάθησης.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε την αίτηση παροχής πληροφοριών. Από εκείνη τη στιγμή Ostelea θα επικοινωνήσει με τον υποψήφιο για να κλείσει μια συνέντευξη που πρέπει να παρέχουν τα ακόλουθα έγγραφα:

  • Το Βιογραφικό Σημείωμα
  • επιστολή Κίνητρα
  • Δύο συστατικές επιστολές
  • Ελάχιστη αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία 3 ετών

Μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης, η επιτροπή Admissions θα εξετάσει κατά περίπτωση και θα ανακοινώσει την απόφαση για τον υποψήφιο για να τον ενημερώσει για την κατάσταση της εισαγωγής.

ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Ο συμμετέχων που ολοκληρώνει με επιτυχία το πρόγραμμα θα λάβει:

  • Executive Master στο Marketing, Marketing και Διαχείριση Τουριστικών Εισοδημάτων, από το Πανεπιστήμιο της Lleida (PROPIO)
  • Executive Master στο Marketing, Marketing και Τουριστική Διαχείριση Έσοδα, από την Ostelea (PROPIO)
  • Executive Master στη διαχείριση εσόδων μάρκετινγκ, μάρκετινγκ και τουρισμού, από την EAE Business School (PROPIO)

Για να αποκτήσουν τα πτυχία που χορηγούν η ΕΑΕ και το Πανεπιστήμιο, είναι απαραίτητο να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις που ζητούν αυτά τα ιδρύματα

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποThe Ostelea - School of Tourism and Hospitality International »

Τελευταία ενημέρωση Νοέμβριος 17, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Άλλη