Μάθημα εξειδίκευσης στην αρχική συμπεριφορά και βιολογία

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

ÎÏγοι για Ïην ÏοÏεία

Το μάθημα ÏÏοÏÏέÏει ÏοιοÏική εκÏαίδεÏÏη ÏÎ¿Ï ÎµÏιÏÏέÏει Ïην αÏÏκÏηÏη και βελÏίÏÏη ÏÏν γνÏÏεÏν και δεξιοÏήÏÏν ÏÎ¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ αÏαÏαίÏηÏÎµÏ Î³Î¹Î± Ïην εκÏέλεÏη εÏαγγελμαÏικÏν και εÏεÏνηÏικÏν εÏγαÏιÏν και δÏαÏÏηÏιοÏήÏÏν ÏÏον Ïομέα ÏÎ·Ï Î Î½ÎµÏμαÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÏν ÏÏεÏικÏν εÏιÏÏημÏν.126301_primate-ape-thinking-mimic.jpg

Î Î¿Î¹Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ για;

Îια ÏοÏÏ Î±ÏοÏοίÏοÏÏ ÏανεÏιÏÏημίÏν και ÏοÏÏ ÎµÏαγγελμαÏÎ¯ÎµÏ Î¿ÏοιοÏδήÏοÏε εÏιÏÏÎ·Î¼Î¿Î½Î¹ÎºÎ¿Ï ÎºÎ»Î¬Î´Î¿Ï ÏÎ¿Ï ÎµÏιθÏμοÏν να εμβαθÏνοÏν Ïη θεÏÏηÏική και ÏÏακÏική γνÏÏη ÏÏν ÎιμολογίÏν ÏÏν ΠÏÏÏεÏÏνÏÏν και ÏÎ·Ï ÏÏÏÏοÏαγοÏÏ Î­ÏεÏναÏ. Πιο ÏÏγκεκÏιμένα, οι ÏÏÏÏιοÏÏοι ÏανεÏιÏÏημίÏν ÏÏην ΨÏÏολογία, Îιολογία, ÎÏηνιαÏÏική, ÎνθÏÏÏολογία ... ή με ιδιαίÏεÏο ενδιαÏέÏον ÏÏη ÏÏμÏεÏιÏοÏά ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν, ÏÎ·Ï Î³Î½ÏÏÎ·Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ·Ï Î²Î¹Î¿Î»Î¿Î³Î¹ÎºÎ®Ï ÏοÏÏ ÎµÎ¾Î­Î»Î¹Î¾Î·Ï ÎºÎ±Î¸ÏÏ ÎºÎ±Î¹ ÏÏην εÏαÏμογή ÏÎ·Ï ÎµÏιÏÏÎ·Î¼Î¿Î½Î¹ÎºÎ®Ï Î³Î½ÏÏηÏ. Το μάθημα είναι εÏίÏÎ·Ï Î±Î½Î¿Î¹ÏÏÏ Ïε άÏομα Ïα οÏοία, ÏÏÏÎ¯Ï Î½Î± έÏοÏν ÏÏÏÏίο ÏανεÏιÏÏημίοÏ, έÏοÏν ενδιαÏέÏον και κίνηÏÏο για ÏÏÏÏεÏονÏα Ïλην ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏοÏ.

ÏÏοÏÏοθέÏÎµÎ¹Ï ÎιÏαγÏγήÏ

Το μάθημα καÏά ÏÏοÏίμηÏη ÏÏνιÏÏάÏαι για άÏομα με ÏανεÏιÏÏÎ·Î¼Î¹Î±ÎºÏ ÏÏÏÏίο. ΩÏÏÏÏο, είναι εÏίÏÎ·Ï Î±Î½Î¿Î¹ÏÏÏ Ïε ÏÏοÏÏ ÎµÎ½Î´Î¹Î±ÏέÏονÏαι να βελÏιÏÏοÏν ÏÎ¹Ï Î³Î½ÏÏÎµÎ¹Ï ÏοÏÏ ÏÏεÏικά με Ïα μη ανθÏÏÏινα ÏÏÏÏεÏονÏα.

ÏαÏοÏÏίαÏη

ΠαÏÏιÏεκÏονική έÏει γίνει Ïα ÏελεÏÏαία ÏÏÏνια μια αναδÏÏμενη εÏιÏÏημονική ÏειθαÏÏία. ΤÏÏο αÏÏ ÏÎ¹Ï ÎÏιÏÏÎ®Î¼ÎµÏ ÏÎ·Ï ÎÏÎ®Ï ÏÏο και αÏÏ ÏÎ¹Ï ÎνθÏÏÏιÏÏÎ¹ÎºÎ­Ï ÎÏιÏÏήμεÏ, η μελέÏη ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν Ïλην ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏÎ¿Ï Î±ÏοÏελεί αναÏοÏά ÏÏην καÏανÏηÏη ÏÎ·Ï Î±Î½Î¬ÏÏÏÎ¾Î·Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ·Ï ÎµÎ¾Î­Î»Î¹Î¾Î·Ï ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏÎ¹Î½Î¿Ï ÎµÎ¯Î´Î¿ÏÏ. ÎμοίÏÏ, η μελέÏη και η γνÏÏη ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν Ïλην ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏÎ¿Ï Î³Î¯Î½ÎµÏαι ένα θεμελιÏÎ´ÎµÏ ÎµÏγαλείο για Ïη διαÏήÏηÏη ÏÏν ÏÏοÏικÏν οικοÏÏÏÏημάÏÏν ÏÏÎ¿Ï Î¶Î¿Ïν, η βιÏÏιμÏÏηÏά ÏοÏÏ ÏÏέÏει να διαÏÏαλίζεÏαι λÏÎ³Ï ÏÎ·Ï Î±ÏÏδοÏÎ·Ï ÏοÏÏ ÏÏ Â«Î¿Î¼ÏÏελÏν ειδÏν». ΠγενικÏÏ ÏÏÏÏÎ¿Ï ÏÎ¿Ï Î¼Î±Î¸Î®Î¼Î±ÏÎ¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ η ÏαÏοÏή ÏοιοÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎºÎ±ÏάÏÏιÏÎ·Ï ÏÏÎ¿Ï Î¿Î¹ ÏÏοÏδαÏÏÎ­Ï Î¼ÏοÏοÏν να αÏοκÏήÏοÏν και / ή να βελÏιÏÏοÏν ÏÎ¹Ï Î³Î½ÏÏÎµÎ¹Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ¹Ï Î´ÎµÎ¾Î¹ÏÏηÏÎ­Ï ÏοÏÏ ÏÎ¿Ï Î±ÏαιÏοÏνÏαι για Ïην εκÏέλεÏη εÏαγγελμαÏικÏν και εÏεÏνηÏικÏν εÏγαÏιÏν και δÏαÏÏηÏιοÏήÏÏν ÏÏον Ïομέα ÏÎ·Ï ÏÏÏÏογεÏÎ»Î¿Î³Î¯Î±Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÏν ÏÏναÏÏν εÏιÏÏημÏν. Το ÏÏÏγÏαμμα ÏÏοÏÏέÏει μια ενημεÏÏμένη, δÏναμική και ÏÏμμεÏοÏική θεÏÏηÏική ÏÏοÏέγγιÏη ÏÎ¿Ï ÎµÏιÏÏέÏει Ïην κινηÏοÏοίηÏη ÏÎ·Ï Î±Î½Î±Î»ÏÏικήÏ, ανÏανακλαÏÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎºÎ±Î¹ κÏίÏÎ¹Î¼Î·Ï Î¹ÎºÎ±Î½ÏÏηÏÎ±Ï ÏÏν μαθηÏÏν Ïε θέμαÏα ÏÎ¿Ï ÏÏεÏίζονÏαι με Ïη ÏÏμÏεÏιÏοÏά, Ïην ηθολογία και Ïη γνÏÏη ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν.

ÏÏÏÏοι

ΠκÏÏÎ¹Î¿Ï ÏÏÏÏÎ¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ να αÏοκÏηθοÏν οι βαÏÎ¹ÎºÎ­Ï Î³Î½ÏÏÎµÎ¹Ï ÎºÎ±Î¹ δεξιÏÏηÏÎµÏ ÏÎ¿Ï ÏÏεÏίζονÏαι με Ïη ÏÏμÏεÏιÏοÏά, Ïην εÏημεÏία και Ïη γνÏÏη ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν Ïλην ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏοÏ. Το ÏÏÏγÏαμμα μαθημάÏÏν βαÏίζεÏαι Ïε μια δÏναμική και ÏÏμμεÏοÏική θεÏÏηÏική ÏÏοÏέγγιÏη, ÏÏÎ¿Ï Î· αναλÏÏική και ανÏανακλαÏÏική ικανÏÏηÏα ÏÏν μαθηÏÏν είναι κίνηÏÏα αÏÏ Î¼Î¹Î± διεÏιÏÏημονική και ενοÏοιηÏική άÏοÏη.

Îι κÏÏÎ¹ÎµÏ Î¹ÎºÎ±Î½ÏÏηÏÎµÏ ÎºÎ±Î¹ δεξιÏÏηÏÎµÏ ÏÎ¿Ï ÏÏέÏει να αναÏÏÏÏθοÏν είναι οι εξήÏ:

  1. ÎνÏÏμάÏÏÏη ÏÎ·Ï Î³Î½ÏÏÎ·Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ·Ï ÎºÎ±ÏανÏηÏÎ·Ï ÏÏν βιολογικÏν θεμελίÏν ÏÎ·Ï ÏÏμÏεÏιÏοÏÎ¬Ï ÏÏν ζÏÏν και ÏÏν ανθÏÏÏÏν και ÏÏν ÏÏÏολογικÏν ÏοÏÏ Î»ÎµÎ¹ÏοÏÏγιÏν, ÏÏÏο αÏÏ ÏÏγκÏιÏική ÏÏο και αÏÏ ÏÏλογενεÏική άÏοÏη.
  2. ÎÏμηνεÏÏÏε και ÏκεÏÏείÏε ÏοÏÏ Î³Î½ÏÏÏικοÏÏ (ÏÏÏικοÏÏ ÎºÎ±Î¹ κοινÏνικοÏÏ) κοινοÏÏ Î¼Î·ÏανιÏμοÏÏ ÏÏν ÏιμÏαÏζήδÏν και ÏÏν ανθÏÏÏÏν ÏÏο εξελικÏÎ¹ÎºÏ ÏοÏÏ ÏλαίÏιο και αÏÏ Î¼Î¹Î± διεÏιÏÏημονική ÏÏοοÏÏική.
  3. Îα γνÏÏίζει και να ενÏÏμαÏÏνει ÏÎ¹Ï ÎºÏÏÎ¹ÎµÏ Î­Î½Î½Î¿Î¹ÎµÏ ÏÎ¿Ï ÏÏεÏίζονÏαι με Ïην ανθÏÏÏινη εξέλιξη και Ïην εÏαÏμογή ÏÎ·Ï ÏÏον Ïομέα ÏÎ·Ï Î Î½ÎµÏμαÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ·Ï ÎνθÏÏÏÎ¹Î½Î·Ï Î¨ÏÏολογίαÏ.
  4. ÎξιοÏοιήÏÏε και εκÏιμήÏÏε ÏÎ¹Ï ÏÏνειÏÏοÏÎ­Ï ÏÎ¿Ï ÏαÏέÏει η εÏιÏÏημονική έÏεÏνα ÏÏÎ¹Ï ÎµÏαγγελμαÏÎ¹ÎºÎ­Ï Î³Î½ÏÏÎµÎ¹Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÏακÏικέÏ.
  5. ΧÏηÏιμοÏοιήÏÏε ÏÎ¹Ï Î´Î¹Î¬ÏοÏÎµÏ ÏÎ·Î³Î­Ï ÏεκμηÏίÏÏÎ·Ï ÏÎ¿Ï ÏÏεÏίζονÏαι με Ïην ΠνεÏμαÏολογία, ÏαÏοÏÏιάÏÏε ÏÎ¹Ï Î±ÏαÏαίÏηÏÎµÏ ÏÏÏαÏÎ·Î³Î¹ÎºÎ­Ï Î³Î¹Î± Ïην ÏÏÏÏβαÏη ÏÏÎ¹Ï ÏληÏοÏοÏÎ¯ÎµÏ ÎºÎ±Î¹ αξιολογήÏÏε Ïην ανάγκη για ενημέÏÏÏη νÏοκιμανÏέÏ.

εÏκαιÏÎ¯ÎµÏ ÏÏαδιοδÏομίαÏ

ÎÏγάζομαι Ïε κένÏÏα αÏοκαÏάÏÏαÏÎ·Ï ÎºÎ±Î¹ Ïε άλλα κένÏÏα ζÏολογίαÏ. ÎκÏÏÏαÏÎµÎ¯ÎµÏ ÏεÏιβαλλονÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎµÎºÏαίδεÏÏηÏ, ακÏιβιÏÎ¼Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ διαÏήÏηÏÎ·Ï ÎºÎ±Î¹ ÎºÎ±Î»Î®Ï Î´Î¹Î±Î²Î¯ÏÏÎ·Ï ÏÏν ζÏÏν.

διδακÏέα Ïλη

1. ÎαÏÎ¹ÎºÎ­Ï Î­Î½Î½Î¿Î¹ÎµÏ ÏÎ·Ï Î·Î¸Î¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï

  • Îθολογία και ηθολογία ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν
  • ÎÏÏÎ­Ï ÏÎ·Ï Î¼ÎµÎ»Î­ÏÎ·Ï ÏÎ·Ï ÏÏμÏεÏιÏοÏÎ¬Ï ÏÏν ζÏÏν
  • Τα ÏέÏÏεÏα βαÏικά εÏÏÏήμαÏα ÏÏην ηθολογία
  • Îναλογία ένανÏι ομολογίαÏ
  • Îιθιολογικοί κλάδοι

2. Îιολογία και ÏαξινÏμηÏη

  • ΦÏλογενία και εξέλιξη
  • Το μονÏέλο ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν
  • ΤαξινÏμηÏη ÏÏν ÏημεÏινÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν

3. Îικολογία ÏÎ·Ï ÏÏμÏεÏιÏοÏÎ¬Ï ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν

  • Îιανομή οικοÏÏÏÏν
  • ΤÏοÏική ÏÏμÏεÏιÏοÏά
  • ΠÏοÏÏολογιÏμÏÏ ÏÏοÏÏÏÎ¹Î½Î®Ï Î´ÏαÏÏηÏιÏÏηÏαÏ
  • ΧÏÏική ÏÏμÏεÏιÏοÏά
  • ΣÏÏαÏÎ·Î³Î¹ÎºÎ­Ï ÎºÎ±Ïά ÏÎ·Ï ÏειÏαÏείαÏ
  • Etoecology ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν θηλαÏÏικÏν ÏÏο ÏÏÏÎ¹ÎºÏ ÏοÏÏ ÏεÏιβάλλον
  • ΠÏοÏÏαÏία και διαÏήÏηÏη ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν Ïλην ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏοÏ

4. ÎοινÏνική ÏÏμÏεÏιÏοÏά

  • ÎÏγάνÏÏη και κοινÏνική δÏναμική
  • ΣÏνεÏγαÏία και αμοιβαιÏÏηÏα
  • ÎαλλÏÏιÏμÏÏ
  • ÎνÏαγÏνιÏμÏÏ, εÏιθεÏικÏÏηÏα και ÏÏμÏιλίÏÏη

5. ÎνÏÏÎ¹Î±ÎºÎ­Ï ÎºÎ±Î¹ ÏολιÏιÏÎ¼Î¹ÎºÎ­Ï ÏÏÏÏέÏ

  • Πέννοια ÏÎ·Ï Î½Î¿Î·Î¼Î¿ÏÏÎ½Î·Ï ÏÏν ζÏÏν
  • Îίδη μάθηÏηÏ
  • εÏικοινÏνία
  • ÎλÏÏÏÎ¹ÎºÎ­Ï Î´ÎµÎ¾Î¹ÏÏηÏÎµÏ Ïε ÏÏÏÏεÏονÏα
  • ΠοÏοÏική ικανÏÏηÏα, μνήμη και ανÏίληÏη
  • ÎÎ»Î»ÎµÏ ÏολÏÏÎ»Î¿ÎºÎµÏ Î³Î½ÏÏÏÎ¹ÎºÎ­Ï Î´Î¹Î±Î´Î¹ÎºÎ±ÏίεÏ
  • ÎÎ»Î»ÎµÏ Î³ÎµÎ½Î¹ÎºÎ­Ï Î³Î½ÏÏÏÎ¹ÎºÎ­Ï Î¹ÎºÎ±Î½ÏÏηÏεÏ
  • ΠολιÏιÏÏική ÏÏμÏεÏιÏοÏά και οÏγανική ÏÏμÏεÏιÏοÏά

6. ÎγκογενεÏική ανάÏÏÏξη και ÏεξοÏαλική ÏÏμÏεÏιÏοÏά

  • ÎÏκλοι ζÏÎ®Ï Ïε ÏÏÏÏεÏονÏα θηλαÏÏικά
  • ΠαιÏνιδιάÏικη ÏÏμÏεÏιÏοÏά
  • ÎναÏαÏαγÏÎ³Î¹ÎºÎ­Ï ÏÏÏαÏηγικέÏ
  • ΣεξοÏαλική ÏÏμÏεÏιÏοÏά: ÏÏÏÏήμαÏα ζεÏγαÏÏμαÏοÏ
  • ΣεξοÏÎ±Î»Î¹ÎºÏ Î´Î¹Î¼Î¿ÏÏιÏμÏ

7. Îθολογική μεθοδολογία

  • ΦάÏÎµÎ¹Ï ÎµÏοÏÏιμαÏÎ¿Î»Î¿Î³Î¹ÎºÎ®Ï Î­ÏεÏναÏ
  • ÎνάÏÏÏξη ÏÏÏÏημάÏÏν καÏηγοÏÎ¯Î±Ï ÏÏμÏεÏιÏοÏάÏ
  • Îέθοδοι εγγÏαÏήÏ
  • ΤεÏÎ½Î¹ÎºÎ­Ï Î³Î¹Î± Ïη μελέÏη ÏÎ·Ï ÏÏμÏεÏιÏοÏÎ¬Ï ÏÏν ÏÏÏÏεÏÏνÏÏν ÏÏο ÏÏÏÎ¹ÎºÏ ÏοÏÏ ÏεÏιβάλλον
  • ΠÏοεÏοιμαÏία μελέÏηÏ

8. ÎνθÏÏÏινη ηθολογία

  • Îννοια και Ïεδίο ÏÏοÏδÏν
  • ÎÎ¹Î´Î¹ÎºÎ­Ï ÏÏμÏεÏιÏοÏÎ­Ï Î³Î¹Î± Ïα είδη
  • ÎιαÏολιÏιÏÎ¼Î¹ÎºÎ­Ï Î¼ÎµÎ»Î­ÏεÏ
  • ÎεÏεÏÏÎ¿Î»Î¿Î³Î¹ÎºÎ­Ï Î¼ÎµÎ»Î­ÏεÏ
  • ÎοινÏÎ½Î¹ÎºÎ­Ï ÏκανδάλεÏ

ÏιÏλοÏοίηÏη

Îάθημα εξειδίκεÏÏÎ·Ï ÏÏην αÏÏική ÏÏμÏεÏιÏοÏά και βιολογία αÏÏ Ïο ÎδÏÏμα UdG: ÎαινοÏομία και ÎαÏάÏÏιÏη

μεθοδολογία

Îι μαθηÏÎ­Ï Î¸Î± είναι οι ÏÏαγμαÏικοί ÏÏÏÏαγÏνιÏÏÎ­Ï ÏÎ·Ï Î´Î¹Î´Î±ÎºÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎºÎ±Î¹ μαθηÏÎ¹Î±ÎºÎ®Ï Î´Î¹Î±Î´Î¹ÎºÎ±ÏίαÏ. Î ÏÏμμεÏοÏή ÏÎ±Ï Î¸Î± είναι ενεÏγή και θα εμÏλέκεÏαι αÏÏ Ïην αÏÏή ÏÎ¿Ï Î¼Î±Î¸Î®Î¼Î±ÏοÏ. ΠαξιολÏγηÏη είναι ÏÏνεÏÎ®Ï Î¼Î­ÏÏ Î¼Î¹Î±Ï ÏειÏÎ¬Ï ÏÏακÏικÏν δÏαÏÏηÏιοÏήÏÏν ÏÎ¿Ï Î¸Î± διεξαÏθοÏν Ïε Ïλη Ïη διάÏκεια ÏÎ¿Ï Î¼Î±Î¸Î®Î¼Î±ÏοÏ: εÏÏÏημαÏολÏγια, ÏÏμμεÏοÏή Ïε ÏÏζηÏήÏειÏ, ÏαÏάδοÏη εγγÏάÏÏν κλÏ. Îα έÏοÏν ÏÏη διάθεÏή ÏοÏÏ Î´Î¹Î´Î±ÎºÏÎ¹ÎºÏ ÏλικÏ, με Ïη μοÏÏή: μαθήμαÏα, αναγνÏÏÎµÎ¹Ï ÎºÎ»Ï. ΣÏμμεÏοÏή Ïε ÏÏÏοÏμ (ÏÏζηÏήÏειÏ) θα εκÏιμηθεί εÏίÏÎ·Ï Ïε Ïοια θέμαÏα ÏÎ¿Ï Î¸Î± ÏαÏακινήÏοÏν ÎºÎ¿Î¹Î½Î¿Ï ÏÏοβλημαÏιÏÎ¼Ï Î¸Î± μοιÏαÏÏοÏν. ΤÏÏο ο δάÏÎºÎ±Î»Î¿Ï ÏÎ·Ï ÏοÏÎµÎ¯Î±Ï ÏÏο και ο ÏÏνÏονιÏμÏÏ, θα βοηθήÏοÏν ανά ÏάÏα ÏÏιγμή να ανÏαÏοκÏιθεί ÏÏοÏÏ ÏÏÏÏοÏÏ, ÏÎ¹Ï Î±Î½Î¬Î³ÎºÎµÏ ÎºÎ±Î¹ ÏÎ¹Ï ÏÏοÏδοκίεÏ.

ΣÏÏÏημα αξιολÏγηÏηÏ

ΠαξιολÏγηÏη ÏÏνίÏÏαÏαι ÏÏην ÏαÏοÏή ÏÏακÏικÏν δÏαÏÏηÏιοÏήÏÏν καθÏÏ ÎºÎ±Î¹ ÏÏη ÏÏμμεÏοÏή ÏÏÎ¹Ï Î´Î¹Î¬ÏοÏÎµÏ ÏÏζηÏήÏÎµÎ¹Ï ÏÎ¿Ï Î¸Î± ÏÏοÏαθοÏν καÏά Ïη διάÏκεια ÏÏν εβδομάδÏν. Îεν θα αξιολογηθεί μέÏÏ ÏÎµÎ»Î¹ÎºÎ®Ï ÎµÎ¾Î­ÏαÏÎ·Ï Î® ÏÎµÎ»Î¹ÎºÎ®Ï Î´ÏαÏÏηÏιÏÏηÏαÏ, αλλά η αξιολÏγηÏη είναι ÏÏνεÏÎ®Ï Î±ÏÏ Ïην ÏÏÏÏη μέÏα. Îι ÏημειÏÏÎµÎ¹Ï Î¸Î± δημοÏιεÏθοÏν καÏά Ïη διάÏκεια ÏÎ¿Ï Î¼Î±Î¸Î®Î¼Î±ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ Ïον ÏελικÏ, Î»Î¯Î³ÎµÏ ÎµÎ²Î´Î¿Î¼Î¬Î´ÎµÏ Î¼ÎµÏά Ïην λήξη ÏοÏ.

Τελευταία ενημέρωση Δεκέμβριος 2019

Σχετικά με τη Σχολή

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (FUdGIF) es la institución creada por la Universitat de Girona (UdG) para fomentar la investigación científica y la docencia en todos los ámbito ... περαιτέρω

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (FUdGIF) es la institución creada por la Universitat de Girona (UdG) para fomentar la investigación científica y la docencia en todos los ámbitos de la Universitat de Girona, y estar al servicio de la sociedad de la que forma parte. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη