Ηλεκτρονικό πιστοποιητικό στα κοινωνικά μέσα

University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ηλεκτρονικό πιστοποιητικό στα κοινωνικά μέσα

University of California, Irvine - Division of Continuing Education

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Σύμφωνα με την Έκθεση Βιομηχανίας Μάρκετινγκ Κοινωνικής Media 2015 του Social Media Examiner1, το 96% των ερωτηθέντων δείχνουν ότι τα κοινωνικά μέσα είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων - και ενδιαφέρονται για τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για την καλύτερη συμμετοχή στο κοινό.

Το LinkedIn, το Twitter, το Facebook και το YouTube παραμένουν οι κυριότερες πλατφόρμες, με εταιρείες και άτομα να υιοθετούν την κοινωνική προσέγγιση.

Το πρόγραμμά μας αντιμετωπίζει πολλά από τα οφέλη και τις προκλήσεις της χρήσης των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, παρέχοντας παράλληλα έναν οδικό χάρτη που αντιμετωπίζει αυτά τα θεμελιώδη ζητήματα:

  • Πώς ενσωματώνετε τα κοινωνικά μέσα στο γενικό σας σχέδιο μάρκετινγκ;
  • Ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές κοινωνικής δικτύωσης και οι τακτικές που χρησιμοποιούνται;
  • Πόσο πρέπει να επενδύσετε στα κοινωνικά μέσα;
  • Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία μέτρησης και παρακολούθησης των τακτικών κοινωνικών μέσων;

Μέσω περιπτωσιολογικών μελετών, διαδραστικών συναντήσεων, συζητήσεων και ασκήσεων σε απευθείας σύνδεση φόρουμ, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις γνώσεις, την εμπειρία και τις πρακτικές δεξιότητες για να εφαρμόσουν άμεσα τη μάθησή τους στον εργασιακό χώρο.

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για όλους τους επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα της εμπορίας για να μάθουν περισσότερα για το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα: διαδραστικοί έμποροι που επιδιώκουν να αυξήσουν την επιρροή τους στο προϊόν. έμπειρους έμπορους που επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. διαχειριστές μεσαίου επιπέδου που είναι υπεύθυνοι για την ευαισθητοποίηση και την αφοσίωση της εκείνους που έχουν επιφορτιστεί με το σχεδιασμό, την ευθυγράμμιση και την ενσωμάτωση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στις οργανώσεις τους. επιχειρηματίες που διαχειρίζονται μικρές επιχειρήσεις · άτομα που έχουν αναλάβει ή επιθυμούν να αναλάβουν ευθύνες κοινωνικών μέσων στα πλαίσια των οργανώσεών τους. ή εκείνων που προσπαθούν να κατανοήσουν καλύτερα το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων για προσωπικούς και / ή δικτυακούς σκοπούς.

Σταδιοδρομία

Περίληψη επαγγελματικής εργασίας για τους αναλυτές της αγοράς έρευνας και ειδικούς μάρκετινγκ στις Ηνωμένες Πολιτείες.

  • Εργασία: 566,480 (2016)
  • Προβλεπόμενη Ανάπτυξη: 18,60% (2017-2027)
  • Ετήσιο μισθό: $ 46k - $ 89k (25ο-75ο εκατοστημόριο)

Προνόμια προγράμματος

  • Μορφή και βελτιστοποίηση των κοινωνικών δικτύων
  • Σχεδιάστε και εφαρμόστε μια στρατηγική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης
  • Ενσωματώστε τα εργαλεία κοινωνικών μέσων σε άλλες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ
  • Εφαρμογή στρατηγικών παρακολούθησης και μέτρησης της απόδοσης των κοινωνικών μέσων
  • Μετρήσεις χαρτών και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων αποτελεσμάτων με βάση τα κοινωνικά μέσα
  • Ανακαλύψτε νέες τεχνολογίες μέσων και προσδιορίστε ποια είναι η πλέον κατάλληλη για το προϊόν ή την επιχείρησή σας

Πρόγραμμα μαθημάτων

Απαιτούμενα μαθήματα (Ελάχιστη 9 μονάδες)

  • Social Media Essentials (2 μονάδες)
  • Social Profiling (2 μονάδες) για τα κοινωνικά μέσα και το Internet
  • Μέτρηση και αξιολόγηση κοινωνικών μέσων (2 μονάδες)
  • Ανάπτυξη στρατηγικής κοινωνικών μέσων (2 μονάδες)
  • Διαμεσολάβηση Μάρκετινγκ μέσω Storytelling (2 μονάδες)
  • Blogging για επιχειρήσεις (2 μονάδες)
  • Νέα εργαλεία και τεχνολογία μέσων (2 μονάδες)
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου (1,5 μονάδες)
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση July 6, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
6 - 12 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
2,860 USD
μέσο κόστος
Locations
Ηνωμένες Πολιτείες - USA Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Ηνωμένες Πολιτείες - USA Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών