Ηλεκτρονικό μάθημα για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και τον αποκλεισμό: αντιμετώπιση της εξάπλωσης στο δίκτυο

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Στόχος μαθήματος

Μέσα από αυτό το διαδικτυακό μάθημα στοχεύουμε να δώσουμε ένα βασικό και γενικευμένο όραμα της τρέχουσας κατάστασης όσον αφορά την ασφάλεια σε θέματα ΤΠΕ και τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να διασφαλίσουμε τις ενέργειές μας στο δίκτυο (κρυπτοσυχνότητες, ηλεκτρονικές συναλλαγές).

διάρκεια

4 εβδομάδες (1 ενότητα εβδομαδιαίως). Παρέχονται υλικά για την κατανόηση του θέματος, όπως παρουσιάσεις, οδηγοί, συνιστώμενες αναγνώσεις, δοκιμασία υπερνίκησης του θέματος, πρόγραμμα λύσης αμφιβολιών και σεμινάρια. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθούν βιντεοδιασκέψεις διάρκειας 1 ώρας για κάθε μπλοκ, ώστε να μπορούν να συνομιλήσουν ζωντανά με το διδακτικό προσωπικό.

Στοχευόμενο κοινό

Πρόκειται για ένα ανοιχτό μάθημα που επικεντρώνεται στους επαγγελματίες στους τομείς της οικονομίας, του δικαίου και της τεχνολογίας, οι οποίοι θέλουν να γνωρίσουν τις νέες προκλήσεις από την άποψη της ασφάλειας του κυβερνοχώρου, της κρυπτογράφησης και του blockchain.

Ακαδημαϊκό πρόγραμμα

Ενότητα 1: Cybersecurity

Δάσκαλος: ο Enrique Avila

  • 1.1. Θεμελιώδεις έννοιες της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και της κυβερνητικής νοημοσύνης
  • 1.2. Κανονισμό και το εφαρμοστέο νομικό πλαίσιο
  • 1.3 Απειλές στο δίκτυο

Θα έχουμε την ευκαιρία σε αυτό το μπλοκ να αναλύσουμε το νέο παράδειγμα της Ασφάλειας Πληροφοριών: Blockchain. Συγκεκριμένα, το Blockchain ως ευκαιρία όσον αφορά την ψηφιακή ταυτότητα και τις τεχνολογίες συναίνεσης ως κατανεμημένο μοντέλο ασφαλείας.

Ενότητα 2: Κρυπτοοικονομία και κρυπτοσυχνότητες

Δάσκαλος: ο Sergio Muñoz

  • 2.1 Βασικές έννοιες. Προέλευση
  • 2.2 Νομική ρύθμιση: Υποχρεώσεις θεματοφυλακής.
  • 2.3 Έξυπνες συμβάσεις

Θα ανασκοπείται η προέλευση της κρυπτοεπιτροπής, οι κλάσεις της και οι διάφορες προσεγγίσεις της ταξινόμησής της από ένα νομικά έγκυρο πλαίσιο. Ομοίως, οι τρόποι φύλαξης και οι έμμεσοι κίνδυνοι θα γίνουν αντιληπτοί. Τέλος, η έννοια των έξυπνων συμβάσεων θα εισαχθεί για αργότερα και μέσω πραγματικών παραδειγμάτων θα περιγραφεί η λειτουργία και η νομική στέγαση.

Ενότητα 3: Αγορές και ψηφιακά μέσα πληρωμής

Δάσκαλος: Ana Gella Valdés

  • 3.1 Bitcoin
  • 3.2 Ethereum
  • 3.3 Υπόλοιπο κρυπτοσυχνοτήτων

Σε αυτή την ενότητα θα αναλύσουμε λεπτομερώς την προέλευση των δύο πιο γνωστών κρυπτοσυχνοτήτων: bitcoin και ethereum, καθώς και τις κυριότερες ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους για να αναλύσουμε την κατάσταση της κρυπτοσυνομιλίας το 2018.

Ενότητα 4: Τεχνολογία Blockchain

Δάσκαλος: ο Ramón Miralles

  • 4.1 Έννοια και προέλευση
  • 4.2 Νομική ρύθμιση
  • 4.3 Βασικά συστήματα

Σε αυτό το μάθημα θα γίνει μια προσέγγιση στην τεχνική έννοια του blockchain, εξηγώντας τη λειτουργία του, καθώς και τις τάξεις του (δημόσιες, ιδιωτικές) ξεκινώντας από την κοινωνιολογική του προέλευση, για να κατανοήσουμε καλύτερα τον λόγο της εμφάνισης του blockchain. Επίσης, θα προσφερθεί ένα νομικό όραμα σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία και τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτή η τεχνολογία.

τιτλοποίηση

Οι άνθρωποι που θα περάσουν το μάθημα θα λάβουν ένα ακαδημαϊκό πιστοποιητικό που αντιστοιχεί σε 60 ώρες εκπαίδευσης από Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset .

Το Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την έκδοση του Master, αν δεν είναι κανένας ικανός αριθμός μαθητών για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα.

εγγραφή

Το κόστος εγγραφής για αυτό το μάθημα είναι € 600. Αυτό το μάθημα έχει πρόγραμμα υποτροφιών και έκπτωσης.

Η προθεσμία εγγραφής είναι στις 5 Φεβρουαρίου.

Για να επισημοποιήσετε την αίτηση εγγραφής, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εγγραφής.

Μηχανισμοί διαχείρισης και συντονισμού

Οι απόφοιτοι έχουν μια δομή που περιλαμβάνει μια ακαδημαϊκή κατεύθυνση, τους καθηγητές που είναι υπεύθυνοι για κάθε ενότητα και τον εκπαιδευτή. Για την εκπλήρωση των καθηκόντων που του έχουν ανατεθεί, όλα τα προγράμματα έχουν την υποστήριξη της τεχνικής ομάδας της GOBERNA.

Η κατεύθυνση του προγράμματος αντιστοιχεί στον καθορισμό των στόχων του μαθήματος και στην εξασφάλιση της διατύπωσης του περιεχομένου κάθε ενότητας με τις γενικές και ειδικές ικανότητες που έχουν τεθεί. Οι καθηγητές των ενοτήτων είναι ειδικοί σε θέματα που διδάσκονται σε όλο το πρόγραμμα. Οι γνώσεις και η εκτεταμένη επαγγελματική πορεία τους επιτρέπουν να κατευθύνουν τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες που προβλέπονται στο πρόγραμμα και να αξιολογούν την απόδοση των συμμετεχόντων μετά την παράδοση κάθε ενότητας.

Τέλος, ο δάσκαλος έχει σχεδιαστεί ως αριθμός που θα συνοδεύει τους φοιτητές και θα υποστηρίζει τους συντονιστές των ενοτήτων, σε όλο το πρόγραμμα. Οι λειτουργίες του είναι οι εξής:

  • Εκτελέστε μια εξατομικευμένη παρακολούθηση των επιδόσεων των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια της παράδοσης των ενοτήτων.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι μαθητές ολοκληρώνουν τις δραστηριότητες αξιολόγησης που παρέχονται στο ακαδημαϊκό ημερολόγιο.
  • Υποστήριξη των συντονιστών των ενοτήτων στα διοικητικά καθήκοντα και τήρηση των προθεσμιών που ορίζονται στο ακαδημαϊκό ημερολόγιο.
  • Αναπτύξτε στον συντονιστή του προγράμματος τα περιστατικά που ενδέχεται να προκύψουν κατά την ανάπτυξη των ακαδημαϊκών δραστηριοτήτων.

Γενικές συστάσεις κατά τη διάρκεια ακαδημαϊκών δραστηριοτήτων

Προετοιμασία υλικού κλάσης

Το υλικό κλάσης θα είναι διαθέσιμο στην εικονική αίθουσα διδασκαλίας, συμπεριλαμβανομένων των παρουσιάσεων των εκπαιδευτικών στην τάξη. Είναι σημαντικό οι συμμετέχοντες να προετοιμάσουν εκ των προτέρων το διδακτικό υλικό, να προετοιμάσουν μεμονωμένα σημειώσεις με τις αξιολογήσεις τους για το περιεχόμενό τους και να συμμετάσχουν ενεργά στις συζητήσεις που προωθούνται στο εικονικό φόρουμ. Το τελευταίο συνήθως αξιολογείται.

Οι συμμετέχοντες έχουν στη διάθεσή τους έναν οδηγό για τον τρόπο ανάλυσης μιας περιπτωσιολογικής μελέτης, η οποία μπορεί να μεταφορτωθεί στη γενική περιοχή πληροφοριών του μαθήματος.

Σχετικά με τις κατηγορίες ροής

Τα μαθήματα συνεχούς ροής θα αρχίσουν στις 16:30 στην Ισπανία και θα διαρκέσουν μια ώρα, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές στο χρόνο που έχουν οριστεί για λόγους ανωτέρας βίας. Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα Goberna θα ενημερώσει έγκαιρα τις αλλαγές που συμβαίνουν στον αρχικό προγραμματισμό.

Η ημέρα και η ώρα των συνεδριών θα καθοριστούν στους οδηγούς διδασκαλίας κάθε ενότητας. Για όσους συμμετέχοντες δεν μπορούν να συνδεθούν αυτή τη στιγμή, οι συνεδρίες θα καταγραφούν έτσι ώστε να μπορούν να τις δουν όποτε το επιθυμούν.

Στο τελευταίο μέρος της ροής, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν απευθείας από τους καθηγητές κάθε ενότητας, προκειμένου να διευκρινίσουν ή να επεκτείνουν τις πτυχές που θεωρούν κατάλληλες.

Σύστημα αξιολόγησης

Το σύστημα αξιολόγησης κάθε ενότητας καθορίζεται στους διδακτικούς οδηγούς και περιλαμβάνει τα ποσοστά προσόντων κάθε δραστηριότητας που προτείνεται από τον δάσκαλο, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης. Προκειμένου να περάσει το πρόγραμμα, απαιτείται η έγκριση των ενοτήτων και έχουν γίνει όλες οι αξιολογούμενες δραστηριότητες που έχουν συμπεριληφθεί στο ακαδημαϊκό ημερολόγιο. Η εβδομάδα λήξης θεωρείται ανάκαμψη για τους συμμετέχοντες οι οποίοι, για δικαιολογημένους λόγους, αναγκάστηκαν να αναβάλουν την ανάπτυξη μιας δραστηριότητας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι οι δραστηριότητες ομάδας δεν ανακτώνται.

Βασική πτυχή της αξιολόγησης είναι η ενεργός συμμετοχή των μαθητών στις συζητήσεις των εικονικών φόρουμ. Με αυτή την έννοια, είναι σκόπιμο να έχουν πρόσβαση τακτικά στην εικονική αίθουσα διδασκαλίας και να μοιράζονται τις απόψεις τους με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και εκπαιδευτικούς. Ο συντονισμός του προγράμματος και ο εκπαιδευτής θα τους δώσει έγκαιρες πληροφορίες για κάθε στάδιο του προγράμματος, μέσω ενός εβδομαδιαίου μηνύματος στο δελτίο τύπου.

Υπηρεσίες υποστήριξης φοιτητών

Εξοικείωση της Διακυβέρνησης - Εισαγωγική Ενότητα.

Ο σχεδιασμός κάθε προγράμματος περιλαμβάνει περίοδο εξοικείωσης με φοιτητές διάρκειας μίας εβδομάδας, στην οποία αναπτύσσεται μια εισαγωγική ενότητα, στην οποία διατίθενται πληροφορίες για την GOBERNA Latin America και την τεχνική ομάδα της. τα χαρακτηριστικά της μεθόδου της υπόθεσης, το σύστημα αξιολόγησης και τη χρήση των εικονικών εργαλείων της πανεπιστημιούπολης. Οι συμμετέχοντες έχουν έναν γενικό οδηγό για το πρόγραμμα, όπου μπορούν να συμβουλευτούν το ακαδημαϊκό ημερολόγιο και τη λεπτομερή περιγραφή των δραστηριοτήτων κατάρτισης και αξιολόγησης που ξεκινούν.

Εξατομικευμένη παρακολούθηση των συμμετεχόντων

Οι εκπαιδευτές παρακολουθούν καθημερινά τις επιδόσεις των συμμετεχόντων, επαληθεύοντας το βαθμό συμμετοχής τους στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα αποτελέσματα που αποκτούν στις αξιολογήσεις των ενοτήτων. Εκτελούν τακτική ενημέρωση της εικονικής πανεπιστημιούπολης με νέα που ενδιαφέρουν τους σπουδαστές και αποστέλλουν υπενθυμίσεις για τα καθήκοντα που πρέπει να εκτελούν, σύμφωνα με το ακαδημαϊκό ημερολόγιο. Η παρακολούθηση που γίνεται από τους δασκάλους είναι το κλειδί για την καθοδήγηση των συμμετεχόντων στη διαχείριση του χρόνου και την παρακίνηση τους κατά την ανάπτυξη του προγράμματος.

Η παρακολούθηση γίνεται λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ και τις ανάγκες κάθε μαθητή. Τα εργαλεία της εικονικής πανεπιστημιούπολης χρησιμοποιούνται για την απόκτηση πληροφοριών σχετικά με την πρόσβαση των συμμετεχόντων στο περιεχόμενο του προγράμματος και τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες συζήτησης ή συζήτησης. Επιπλέον, πραγματοποιούνται εξατομικευμένες επαφές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω τηλεφωνικών κλήσεων για να διαπιστωθούν οι αιτίες χαμηλής συμμετοχής των σπουδαστών, εάν συμβεί αυτό. Κατά τη διάρκεια συνεδριών πρόσωπο με πρόσωπο, οι μαθητές μπορούν να συναντήσουν συναντήσεις με εκπαιδευτές για να δημιουργήσουν τα καταλληλότερα κανάλια επικοινωνίας σε όλο το πρόγραμμα.

Διαβουλεύσεις και σεμινάρια

Οι φοιτητές έχουν μια σειρά από εργαλεία που τους επιτρέπουν να κάνουν καθημερινά ερωτήματα σχετικά με το περιεχόμενο των ενοτήτων και να μεταδίδουν σε όσους είναι υπεύθυνοι για το πρόγραμμα τυχόν περιστατικά που μπορεί να προκύψουν κατά την ανάπτυξή του. Οι εκπαιδευτές τηρούν αρχείο των διαβουλεύσεων των συμμετεχόντων και δεσμεύονται να ανταποκριθούν εντός περιόδου που δεν υπερβαίνει τις 72 ώρες.

Τα σεμινάρια εκτελούνται ενεργοποιώντας εικονικά φόρουμ ή πραγματοποιώντας τηλεφωνικές κλήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων και των συντονιστών των ενοτήτων. Σε κάθε περίπτωση, είναι ευθύνη της διοίκησης του προγράμματος να καθορίσει την καταλληλότερη μέθοδο βάσει των αναγκών των ενοτήτων και του αριθμού των συμμετεχόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Οι διαβουλεύσεις με τους εκπαιδευτικούς πρέπει να γίνονται μέσω της εικονικής πανεπιστημιούπολης, αποφεύγοντας τη χρήση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι έρευνες μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω φόρουμ ή άμεσων μηνυμάτων.

Virtual Campus

Το Virtual Campus είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα διδασκαλίας και αλληλεπίδρασης που προσφέρει η GOBERNA Latin America στο διδακτικό προσωπικό και τους συμμετέχοντες στην κατάρτιση. Αυτή η στήριξη διευκολύνει την προσέγγιση μεταξύ καθηγητών και φοιτητών και επιτρέπει πρόσβαση σε ακαδημαϊκό περιεχόμενο. Πρόκειται για μια εκπαιδευτική υποστήριξη για συνεδρίες πρόσωπο με πρόσωπο και ένα βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη εικονικών συνεδριών.

Οι μαθητές πρέπει να έχουν πρόσβαση στο εικονικό Campus μέσω της σελίδας της κοινότητας FOM www.comunidadfom.com. Ο ακαδημαϊκός συντονισμός του προγράμματος θα τους παρέχει ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης, έτσι ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση. Για να εξοικειωθείτε με τη λειτουργία αυτής της πλατφόρμας, παρέχονται βασικές οδηγίες χρήσης.

Τελευταία ενημέρωση Απρ. 2020

Υποτροφία Keystone

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας

Σχετικά με τη Σχολή

El Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset, IUIOG, es un centro de excelencia en posgrado adscrito a la Universidad Complutense de Madrid. Especializado desde hace más de 30 años en e ... περαιτέρω

El Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset, IUIOG, es un centro de excelencia en posgrado adscrito a la Universidad Complutense de Madrid. Especializado desde hace más de 30 años en el desarrollo e impartición de doctorados y másteres de alta calidad en los ámbitos de las Ciencias Sociales, las Humanidades y las Ciencias de la Salud, sus programas cuentan con reconocimiento oficial y, también, por ranking de prestigio. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη