Επίπεδο 7 Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Επιπέδου 7 στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Δίκτυο Εκμάθησης Πόρων (LRN) έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει τις δεξιότητες και τις γνώσεις σας στη διαχείριση. Επομένως, θα βελτιώσει τις προοπτικές σταδιοδρομίας σας και οδηγεί άμεσα στα προχωρημένα στάδια των προγραμμάτων MBA και Masters.

Τα προσόντα αξιολογούνται με ανάθεση, ώστε να μπορείτε να συμμετάσχετε και να ολοκληρώνετε τις σπουδές σας ανά πάσα στιγμή χωρίς να περιορίζεστε στο ακαδημαϊκό έτος.

Το μάθημα προορίζεται για διευθυντές και ανώτερους ή μεσαίους διευθυντές τόσο ιδιωτικών όσο και δημόσιων οργανισμών που θέλουν να αποκτήσουν μεταπτυχιακό τίτλο.

Brainstorming over paper

Περιεχόμενο

Το LRN Level 7 Diploma in Business Management αποτελείται από πέντε ενότητες:

  • Επιχειρηματική στρατηγική, προγραμματισμός και διαχείριση (20 μονάδες)
  • Οικονομικοί πόροι και διαχείριση επιδόσεων (25 μονάδες)
  • Ηγεσία, αλλαγή και διαχείριση ανθρώπων (25 μονάδες)
  • Εταιρική στρατηγική, διακυβέρνηση και ηθική (25 μονάδες)
  • Μεθοδολογία έρευνας και εφαρμογή της στο μάρκετινγκ (25 μονάδες)

Προυποθέσεις εισόδου

Πρέπει να έχετε ένα από τα ακόλουθα:

  • ένα πρώτο πτυχίο στην επιχείρηση, τη διοίκηση ή συναφή θέματα
  • προσόντα επιπέδου 6, για παράδειγμα, δίπλωμα διαχείρισης ή άλλα αναγνωρισμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο ισοδύναμα διεθνή προσόντα
  • τουλάχιστον πέντε χρόνια εκτεταμένης σχετικής εργασιακής εμπειρίας (αμειβόμενη ή / και μη αμειβόμενη) με επίπεδα ευθύνης, συμμετοχή ή / και επίτευξη μιας σειράς σχετικών επαγγελματικών προσόντων

Πρέπει επίσης να έχετε ικανότητα ομιλίας, ακρόασης, ανάγνωσης και γραφής στα Αγγλικά που αντιστοιχεί στο Επίπεδο B2 CEFR (ή ισοδύναμο).

Τι περιλαμβάνεται;

Οι ενότητες διδάσκονται μέσω της ζώνης διδασκαλίας μας με ένα μείγμα ηχογραφημένων και ζωντανών διαλέξεων σε συνδυασμό με βασικά κείμενα ανάγνωσης και ασκήσεις. Θα έχετε έναν προσωπικό δάσκαλο ο οποίος είναι ειδικός σε θέματα με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις.

Καθώς παραδίδεται μέσω της Ζώνης Διδασκαλίας μας, αποκτάτε επίσης δωρεάν πρόσβαση στο κιτ εργαλείων του Διευθυντή μας και στις ενότητες αποτελεσματικών μαθησιακών δεξιοτήτων μαζί με την είσοδο στο φόρουμ συζήτησης των φοιτητών.

Οι χρεώσεις σήμανσης ανάθεσης LRN περιλαμβάνονται στις τιμές μας. Όλα όσα χρειάζεστε συμπεριλαμβάνονται. δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.

Στόχοι

Επιχειρηματική στρατηγική, προγραμματισμός και διαχείριση

Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας δώσει μια στρατηγική κατανόηση:

  • τη φύση, το πεδίο και την ανάγκη για στρατηγική διαχείριση επιχειρήσεων και προγραμματισμό σε διεθνείς κερδοσκοπικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
  • μια σειρά από κλασικά και σύγχρονα μοντέλα, έννοιες και εργαλεία στην επιχειρηματική στρατηγική και σχεδιασμό.
  • τις διαδικασίες με τις οποίες οι οργανισμοί προσδιορίζουν και αναπτύσσουν τους στόχους και τις αξίες τους.
  • τον αντίκτυπο πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών, τεχνολογικών, περιβαλλοντικών και νομικών παραγόντων.
  • τις βασικές δυνάμεις που αντιπροσωπεύουν τόσο ευκαιρίες όσο και απειλές για οργανισμούς είτε κερδοσκοπικού είτε μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
  • τη διαδικασία στρατηγικής για έναν οργανισμό να επιτύχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
  • τις μελλοντικές προκλήσεις που επηρεάζουν τη στρατηγική διαχείριση και τον σχεδιασμό των επιχειρήσεων.

Οικονομικοί πόροι και διαχείριση επιδόσεων

Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας δώσει μια στρατηγική κατανόηση:

  • πώς να χρησιμοποιήσετε τις οικονομικές καταστάσεις για να αξιολογήσετε την απόδοση και να κατανοήσετε τους περιορισμούς μιας τέτοιας ανάλυσης.
  • πώς να χρησιμοποιείτε και να αξιολογείτε την αποτελεσματικότητα των λογιστικών πληροφοριών διαχείρισης στον σχεδιασμό και τον έλεγχο των πόρων ενός οργανισμού.
  • πώς να εκτιμήσουμε κριτικά και να αξιολογήσουμε τη σύγχρονη λογιστική μεθοδολογία διαχείρισης για να υποστηρίξουμε την αποτελεσματική διαχείριση και έλεγχο των πόρων.
  • πώς να εντοπίζετε και να αξιολογείτε κριτικά τη διαχείριση και την απόδοση των υλικών και άυλων πόρων στην επιχειρηματική στρατηγική και σχεδιασμό.
  • οργανωτικοί στόχοι και εναλλακτική χρηματοδότηση, διαθέσιμα για τη χρηματοδότηση της επίτευξης αυτών των στόχων.
  • πώς να χρησιμοποιήσετε οικονομικά δεδομένα, τεχνικές και εργαλεία για την αξιολόγηση μακροπρόθεσμων κεφαλαιακών αποφάσεων.
  • τις διεθνείς πτυχές της χρηματοοικονομικής στρατηγικής.
  • τις πηγές και τις συνέπειες του κινδύνου για τους οργανισμούς και την τεχνογνωσία αυτών των κινδύνων μπορεί να αντιμετωπιστεί.

Ηγεσία, αλλαγή και διαχείριση ανθρώπων

Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας δώσει μια στρατηγική κατανόηση:

  • τη συμβολή που μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι ενός οργανισμού στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στην προώθηση του στρατηγικού οράματος και των αξιών.
  • να είναι σε θέση να εφαρμόσει κατάλληλες στρατηγικές για τους πόρους, τη διατήρηση και την ανάπτυξη ατόμων.
  • στρατηγικές για την ενίσχυση της δέσμευσης και της δέσμευσης των εργαζομένων εντός ενός οργανισμού
  • η πιθανή αξία των προσεγγίσεων ηγεσίας που συνδέονται με την Υψηλή Απόδοση Εργασίας (HPW) σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού (στρατηγική, διαχειριστική και επιχειρησιακή / τακτική).
  • να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις θεωρίες, τις έννοιες και τις τεχνικές που σχετίζονται με την οργανωτική αλλαγή.
  • πώς να εφαρμόσετε τις δυνατότητες που σχετίζονται με την αποτελεσματική διαχείριση των αλλαγών και να είστε σε θέση να μεγιστοποιήσετε τη συμβολή των ανθρώπων, σε μια κουλτούρα HPW.

Εταιρική στρατηγική, διακυβέρνηση και δεοντολογία

Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας δώσει μια στρατηγική κατανόηση:

  • πώς να αναλύσετε το επιχειρηματικό περιβάλλον και την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού οργανισμού που λειτουργεί παγκοσμίως.
  • τις σχέσεις μεταξύ των πόρων ενός οργανισμού, του προϊόντος / των υπηρεσιών και του περιβάλλοντός του.
  • πώς να αξιολογήσετε την επιχειρηματική ηθική από μια παγκόσμια προοπτική.
  • τις έννοιες και τις προοπτικές της Εταιρικής Διακυβέρνησης σε έναν οργανισμό που λειτουργεί παγκοσμίως.
  • τον αντίκτυπο της εταιρικής κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης στους οργανισμούς.
  • πώς οι οργανισμοί διαχειρίζονται την εταιρική διακυβέρνηση και την ηθική προκειμένου να επιτύχουν εταιρικούς στόχους.
  • πώς να εφαρμόσετε και να παρακολουθήσετε θέματα δεοντολογίας και διακυβέρνησης στην ανάπτυξη κατάλληλης εταιρικής στρατηγικής.

Μεθοδολογία έρευνας και εφαρμογή της στο μάρκετινγκ

Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας δώσει μια στρατηγική κατανόηση:

  • ο ρόλος των μεθόδων έρευνας, όπως χρησιμοποιείται στις επιχειρήσεις.
  • πώς να ερευνήσετε μεθοδολογίες που σχετίζονται με την επιχειρηματική έρευνα.
  • πώς να αναπτύξουμε ερευνητικά σχέδια από ποσοτικές και ποιοτικές προοπτικές.
  • πώς να ορίσετε ερευνητικούς στόχους και να σχεδιάσετε ένα ερευνητικό έργο.
  • θεωρία διαχείρισης, επιχειρήσεων και μάρκετινγκ και η σχετική βιβλιογραφία από διάφορες πηγές που συμβάλλουν στο ερευνητικό έργο.
  • πώς να προσδιορίσετε ένα συγκεκριμένο ερευνητικό ζήτημα που σχετίζεται με το μάρκετινγκ, να ορίσετε ερευνητικούς στόχους, να σχεδιάσετε και να πραγματοποιήσετε ένα ερευνητικό έργο, να αναλύσετε και να αξιολογήσετε κριτικά τα στοιχεία και να αναφέρετε τα ευρήματα και τα αποτελέσματα.
  • πώς να σχεδιάσετε τις έρευνες συλλογής δεδομένων από ποσοτικές και ποιοτικές προοπτικές, να αξιολογήσετε τις αντίθετες ερευνητικές μεθοδολογίες και να προσδιορίσετε τις καλύτερες προσεγγίσεις για τη λήψη των απαιτούμενων δεδομένων.
  • πώς να γράψετε τα αποτελέσματα του έργου ως έκθεση συμβούλων επιχειρήσεων.

Πώς σπουδάζω και πόσο καιρό διαρκεί;

Τα προσόντα διδάσκονται στο Διαδίκτυο, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε ανά πάσα στιγμή, καθώς δεν περιορίζεστε από τους χρόνους. Θα λάβετε τα στοιχεία σύνδεσης και τον κωδικό πρόσβασής σας για τη ζώνη διδασκαλίας μόλις λάβουμε την πληρωμή.

Ο χρόνος που απαιτείται στην πράξη εξαρτάται από εσάς και θα διαφέρει ανάλογα με τη δέσμευσή σας και πόσο εύκολο να το βρείτε στη μελέτη. Το δίπλωμα θα διαρκέσει συνήθως μεταξύ έξι μηνών και ενός έτους για να ολοκληρωθεί.

Πώς αξιολογείται;

Και οι πέντε μονάδες αξιολογούνται κάθε μία από 3.500 λέξεις γραπτή ανάθεση, η οποία μπορεί να υποβληθεί σε οποιοδήποτε από τα τέσσερα παράθυρα σήμανσης καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.

Τελευταία ενημέρωση Νοέμ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... περαιτέρω

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη