Εξειδικευμένο μάθημα στη δημιουργία και τη διαχείριση μάρκας

Γενικά

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα, στην ιστοσελίδα της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Αυτό το εξειδικευμένο μάθημα δημιουργίας και διαχείρισης μάρκας που προσφέρεται από το Ινστιτούτο Seneca, μοναδικό στο είδος του, παρέχει στους φοιτητές όλες τις τεχνικές για να δημιουργήσουν μια εταιρική ή θεσμική μάρκα, καθώς και τα εργαλεία διαχείρισης ενός απομονωμένου εμπορικού σήματος ή χαρτοφυλακίου. των σημάτων, με προσοχή στην ιεραρχία του ίδιου και τη φάση κατά την οποία το προϊόν ή η υπηρεσία που το μεταφέρει είναι, για να είναι επιτυχής με τη στρατηγική.

Η μάρκα και η εικόνα μιας οργάνωσης αποτελούν ένα διωνύμιο που επηρεάζει το κοινό, προσελκύοντας προοπτικές και καθιστώντας τους πελάτες πιστούς, μέσα από μια σειρά off-line και on-line δράσεων, πλαισιωμένους στο πλαίσιο ενός σχεδίου διαχείρισης.

Ομοίως, αυτό το μάθημα εκπαιδεύει τους ειδικούς στη δημιουργία και τη διαχείριση «γεωγραφικών σημάτων», τα οποία είναι τόσο σημαντικά στην εξωτερική προώθηση μιας χώρας, μιας περιοχής, μιας πόλης ή ενός τουριστικού προορισμού.

Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει επίσης ένα μέρος αφιερωμένο στη δημιουργία μιας «προσωπικής μάρκας», παρέχοντας στους σπουδαστές όλες τις απαραίτητες γνώσεις για τη δημιουργία, τη διαχείριση και την προώθησή τους μέσα από τις διάφορες υποστηρίξεις που παρέχει το δίκτυο.

Διαπίστευση

Το συγκεκριμένο μάθημα εμπειρογνωμόνων για τη δημιουργία και τη διαχείριση εμπορικών σημάτων, διάρκειας 350 ωρών, έχει πτυχίο υποστήριξης που εκδίδεται από το Ινστιτούτο Seneca, Διεθνές Μεταπτυχιακό Κέντρο, το οποίο παραδίδεται με το Apostille της Χάγης, προκειμένου να του δοθεί διεθνής εγκυρότητα.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Οι επιχειρηματίες που αντιμετωπίζουν το περίπλοκο καθήκον της δημιουργίας μάρκας.
  • Για τους επιχειρηματίες που πρέπει να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της διαφοροποίησης της επωνυμίας τους ή της δημιουργίας υποδεέστερων σημάτων.
  • Οι διαχειριστές μάρκετινγκ που πρέπει να διαχειρίζονται ένα ολόκληρο χαρτοφυλάκιο σημάτων και να γνωρίζουν τις τεχνικές.
  • Σε όσους ασκούν τα καθήκοντά τους ως Διευθυντές Προϊόντων και πρέπει να κάνουν όλη αυτή τη γνώση για να βελτιστοποιήσουν τη δουλειά τους.
  • Υπεύθυνος για τον τομέα επικοινωνίας των εταιρειών με υψηλά επίπεδα κινδύνου που θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά το εμπορικό σήμα.
  • Οι κοινοτικοί διευθυντές που εργάζονται σε άκρως ανταγωνιστικούς τομείς και η διαφορά μεταξύ της διαχείρισης της μάρκας που αναπτύσσουν.

στόχοι

  • Γνωρίστε τις βασικές τεχνικές και τη δυναμική που σχετίζονται με τη δημιουργία μιας μάρκας.
  • Κατανοήστε τη σημασία της γραφικής παράστασης ενός εμπορικού σήματος.
  • Γνωρίστε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μάρκας: δεσμευτική, συσχετισμένη, διαφοροποιημένη, λογική, κλπ.
  • Προσδιορίστε τη σημειωτική της μάρκας: αντίληψη και ερμηνεία των σημείων που προβάλλει.
  • Μάθετε να δώσετε σε μια μάρκα τη δική της προσωπικότητα, ώστε να ξεχωρίζει από τους άλλους.
  • Μάθετε πώς να σχεδιάσετε μια αρχιτεκτονική μάρκας για να ενισχύσετε την εταιρική ταυτότητα.
  • Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε ένα χαρτοφυλάκιο όπου συνυπάρχει η μητρική μάρκα με τα δευτερεύοντα εμπορικά σήματα.
  • Γνωρίστε τις τεχνικές επικοινωνίας μάρκας στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Μάθετε πώς να χτίσετε ένα γεωγραφικό εμπορικό σήμα, είτε πρόκειται για μια εμπορική επωνυμία χώρας, εμπορική επωνυμία πόλης ή περιοχή.
  • Γνωρίστε τα πλεονεκτήματα του co-branding στην εμπορική διαχείριση ενός εμπορικού σήματος.
  • Μάθετε να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε μια "προσωπική μάρκα".
  • Γνωρίστε τους μηχανισμούς προστασίας της μάρκας.

πρόγραμμα

Το πρόγραμμα αυτού του Εξειδικευμένου Μαθήματος Δημιουργίας και Διαχείρισης Μάρκα περιλαμβάνει 6 Ενότητες:

1.- Το εμπορικό σήμα, πώς να το δημιουργήσετε και να το διαχειριστείτε

Ορισμός της έννοιας της μάρκας. Πώς να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα Τάξεις λογοτύπων. Branding και διαχείριση Αρχιτεκτονική μάρκας Τύποι σημάτων και στρατηγικές διαχείρισης.

2.- Φήμη και στρατηγική ανάλυση μάρκας

Η αξία της μάρκας Σύστημα ταυτότητας επωνυμίας. Κρίση και φήμη του εμπορικού σήματος. Ιστορία και εμπορική φήμη

3.- Διαχείριση διαφήμισης μάρκας

Στόχοι της διαφήμισης. Μέρη και στοιχεία διαφήμισης. Σε ποιον απευθύνεται η διαφήμιση. Η διαφήμιση και το προϊόν. Το διαφημιστικό μήνυμα Προγραμματισμός καμπάνιας

4.- Η οπτική ταυτότητα της μάρκας

Εταιρική επικοινωνία και εικόνα μάρκας. Στρατηγικό Σχέδιο Εταιρικής Επικοινωνίας. Μορφές εταιρικής επικοινωνίας. Επίπεδα εταιρικής επικοινωνίας. Σχεδιασμός Προγράμματος Εταιρικής Ταυτότητας.

5.- Η γεωγραφική μάρκα.

Η εδαφική μάρκα. Το σήμα της χώρας. Το εμπορικό σήμα της πόλης. Το σήμα της περιοχής. Το εμπορικό σήμα προορισμού.

6.- Τη δημιουργία και τη διαχείριση μιας προσωπικής μάρκας.

Πώς να οικοδομήσουμε μια προσωπική μάρκα Μοντέλο διαχείρισης μιας προσωπικής μάρκας. Η τοποθέτηση μιας προσωπικής μάρκας. Επικοινωνία στα κοινωνικά μέσα Προσωπικά blogs Οπτική κατασκευή της προσωπικής μάρκας. Η Χορηγία

(συμπληρώστε τη φόρμα για να μάθετε το πλήρες πρόγραμμα)

Διάρκεια και τιμή

Κλήσεις: δύο ανά έτος (Μάιος και Οκτώβριος)

Διάρκεια: 6 μήνες

Τιμή: € 850 (επιδοτούμενο από το Ίδρυμα Seneca)

Εγκαταστάσεις πληρωμής

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Υποτροφία Keystone

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας

Σχετικά με τη Σχολή

El Instituto Séneca, Centro Internacional de Postgrado, con base en Madrid, y presente en el campo de la formación desde hace más de 20 años, diseña y elabora una serie de programas que dan respuesta ... περαιτέρω

El Instituto Séneca, Centro Internacional de Postgrado, con base en Madrid, y presente en el campo de la formación desde hace más de 20 años, diseña y elabora una serie de programas que dan respuesta a la necesidad del mercado de profesionales cualificados en áreas de gran demanda de alta especialización en el campo de las Relaciones Internacionales, de la Comunicación, de la Logística, y del Management. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη