Εμπορικός

Online Business School

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Εμπορικός

Online Business School

Το Προπτυχιακό Επίπεδο 4 (Πωλήσεις και Μάρκετινγκ) και το Επίπεδο 5 (Διευρυμένο Δίπλωμα στη Διοίκηση) είναι ένα 240 πιστωτικό μάθημα που έχει σχεδιαστεί για την ταχεία παρακολούθηση των σπουδαστών στο τελευταίο έτος ενός συνδεδεμένου Προπτυχιακού τίτλου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, το οποίο μπορεί είτε να ολοκληρωθεί σε ένα Ηνωμένο Βασίλειο πανεπιστήμιο στην πανεπιστημιούπολη ή μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Οι ενότητες 4 του επιπέδου 4 και οι αναθέσεις αυτού του μαθήματος είναι ισοδύναμες με το πρώτο έτος σπουδών του Πανεπιστημίου και οι βαθμίδες 5 και οι αναθέσεις είναι ισοδύναμες με το δεύτερο έτος ενός πτυχίου πανεπιστημίου.

Αυτό το μάθημα αποτελείται από 10 μονάδες επιπέδου 4 (120 μονάδες) και 10 μονάδες επιπέδου 5 (120 μονάδες), κάθε επίπεδο περιλαμβάνει επίσης 8 γραπτές εργασίες. Εάν ένας φοιτητής αποφασίσει να σπουδάσει μόνο στο Επίπεδο 4, θα λάβει 120 μονάδες και μπορεί να υποβάλει αίτηση για εξαίρεση από το πρώτο έτος σπουδών πανεπιστημιακού πτυχίου.

Κάθε ενότητα αποτελείται από περίπου 40 ώρες καθοδηγούμενης εκμάθησης υλικού με επιπλέον 30-50 ώρες προαιρετικού εκπαιδευτικού υλικού. Αυτά τα υλικά περιλαμβάνουν συνιστώμενες ασκήσεις, συνιστώμενες αναγνώσεις και πόρους διαδικτύου.

Δίδακτρα μαθήματος

Η αμοιβή για εγγραφή σε μαθήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 μαζί είναι £ 1600. Εναλλακτικά, οι μαθητές μπορούν να εγγραφούν σε ένα επίπεδο (επίπεδο 4 ή 5) για £ 1200 το καθένα.

Οι μαθητές μπορούν να πραγματοποιήσουν την πληρωμή χρησιμοποιώντας μία από τις ακόλουθες μεθόδους:

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
  • Τραπεζική μεταφορά
  • Μηνιαίες δόσεις άτοκων τόκων
  • Paypal
  • Δυτική Ένωση

Τι περιλαμβάνεται στο κόστος του μαθήματος μου;

Όλα τα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών ενοτήτων και γραπτών εργασιών.
Προσωπική υποστήριξη εκπαιδευτών με 1-2-1 συνεδρίες Skype
Αφιερωμένη στήριξη φοιτητών
Πρόσβαση σε ένα ηλεκτρονικό φόρουμ κοινωνικής μάθησης
Αντιστοίχιση και ανάδραση
ΔΩΡΕΑΝ κάρτα NUS Extra αξίας £ 12.00
ΔΩΡΕΑΝ φορητό υπολογιστή
Δωρεάν γραπτή βοήθεια για την εγγραφή στο μάθημα.

Πανεπιστημιακή συμπλήρωση

Αν αποφασίσετε να συμπληρώσετε ένα πλήρες προπτυχιακό δίπλωμα μέσω ενός διαπιστευμένου πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου, τα έξοδα αναφέρονται παρακάτω. Σημειώστε ότι τα παρακάτω έξοδα αφορούν μόνο την εξ αποστάσεως εκπαίδευση / απευθείας σύνδεση. Έχετε την επιλογή να ολοκληρώσετε την πανεπιστημιούπολη, Οι δαπάνες ποικίλλουν ανάλογα με το ποιο πανεπιστήμιο επιλέξατε να ολοκληρώσετε τον τελευταίο χρόνο.

Πανεπιστήμιο Northampton

  • BA (Hons) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Διοίκησης Συμπληρώστε - £ 3800
  • BSc (Hons) στη Διεθνή Λογιστική Συμπληρώστε - £ 3800

Πανεπιστήμιο του Derby

  • Προπτυχιακό Έτος μέχρι το BA - £ 4400

Πανεπιστήμιο του Worcester

  • BA (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων Τελικό Έτος Συμπληρώστε - £ 4000

Πανεπιστήμιο του Σάντερλαντ - στην πανεπιστημιούπολη

  • BA (Hons) Επιχειρήσεων και Διαχείρισης (Έτος 3) - £ 9250

Πανεπιστήμιο του Coventry

BA (Hons) Συμπλήρωση - εξέλιξη από ATHE Επίπεδο 5 Διευρυμένο Δίπλωμα στη Διοίκηση, τέλος £ 9.560

Πανεπιστήμιο του Μπόλτον

BA (Hons) Συμπλήρωση, τέλος £ 10,250, διάρκεια 2 εξάμηνα

Πανεπιστήμιο Southern Cross

Bachelor of Business.
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πτυχίο Επιχειρήσεων στη Διαχείριση Συμβάσεων και Εκδηλώσεων.

Είμαι επιλέξιμος για αυτό το πρόγραμμα;

Για να εγγραφείτε στο μάθημα επιπέδου 4, πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών και να έχετε πλήρη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πριν από την εγγραφή σας στο μάθημα επιπέδου 5, πρέπει να έχετε επιτύχει Επίπεδο 4 ή ισοδύναμο.

Κατάταξη μονάδας επιπέδου 4

Το Επιχειρηματικό Περιβάλλον

Τι έρχεται στο μυαλό σας όταν σκέφτεστε τη λέξη «περιβάλλον»; Πιθανόν να σκεφτείτε το περιβάλλον, τις συνθήκες και τις επιρροές του περιβάλλοντος χώρου. Ομοίως, το επιχειρηματικό περιβάλλον αναφέρεται στο περιβάλλον ενός οργανισμού - στο εξωτερικό του περιβάλλον, καθώς και στο εσωτερικό του περιβάλλον.

Πελάτες και Εξυπηρέτηση Πελατών

Αυτή η ενότητα αρχίζει με την εξέταση των πελατών και τον τρόπο λήψης αποφάσεων σχετικά με τις αγορές τους. Ποιοι παράγοντες σκέφτονται όταν αγοράζουν ένα μπαρ σοκολάτας, λαχανικά, ένα βιβλίο, ένα ψυγείο ή ένα σπίτι; Πώς οι επιχειρήσεις αποφασίζουν ποια εταιρεία θα χρησιμοποιήσει κατά την αγορά ενός νέου ηλεκτρονικού συστήματος; Πριν μπορέσετε να αρχίσετε να προωθήσετε στους ανθρώπους, πρέπει να έχετε κάποιες σαφείς ιδέες για το πώς σκέφτονται και να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη που αναζητούν.

Μίγμα Μάρκετινγκ

Στο μάρκετινγκ, μια εταιρεία αντιμετωπίζει δύο είδη μεταβλητών. Πρώτον, υπάρχουν οι μεταβλητές που σχετίζονται με το εξωτερικό περιβάλλον. το περιβάλλον που περιβάλλει τον οργανισμό και αποτελείται από το μακροπεριβάλλον (το ευρύ περιβάλλον που αποτελείται από πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικο-πολιτιστικές, τεχνολογικές διαστάσεις) και το μικροπεριβάλλον (την ανταγωνιστική δομή της βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία). Μια εταιρεία δεν έχει άμεσο έλεγχο αυτών των εξωτερικών μεταβλητών. Το δεύτερο σύνολο μεταβλητών περιέχει λειτουργικές μεταβλητές. παράγοντες στους οποίους η εταιρεία έχει πλήρη έλεγχο.

Σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων

Το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις είναι θεμελιώδεις για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως τομέα. Στον ιδιωτικό τομέα, είναι αποδεκτό ότι ο σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι απαραίτητος για την επίτευξη κερδοφορίας και επιτυχίας στην αγορά. Στον δημόσιο τομέα και στον φιλανθρωπικό τομέα, δεν επικεντρώνεται στο κέρδος αλλά στην ικανοποίηση του πελάτη (ή ευρύτερα, των ενδιαφερομένων). Το μάρκετινγκ διαδραματίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο στον μη κερδοσκοπικό τομέα για να ευαισθητοποιήσει τα θέματα και να προωθήσει τα αίτια, λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τους πελάτες (αποδέκτες) αλλά και τους δωρητές.

IT στην επιχείρηση

Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η τεχνολογία πληροφοριών παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όποια και αν είναι η επιχειρηματική σφαίρα σε μια οργάνωση που την εκμεταλλεύεται.
Για να κερδίσουν πλεονεκτήματα, οι διαχειριστές πρέπει να γνωρίζουν πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία πληροφορικής σε εσωτερικές και εξωτερικές διαδικασίες για να αποδώσει καλύτερη αξία στον τελικό πελάτη.

Διαχείριση και χρήση του μάρκετινγκ

Αυτή η ενότητα θα σας παρέχει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Προορίζεται να είναι σχετική με τη διαχείριση και τη λειτουργία οργανισμών σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν λειτουργούν με κέρδος.

Οι πελάτες και οι ανάγκες τους

Στόχος του σύγχρονου μάρκετινγκ είναι να εντοπίσει και στη συνέχεια να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες κάθε πελάτη. Αυτό γίνεται συχνά με την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και τη χρήση αυτών των σχέσεων για τη δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών. Ο πελάτης επικοινωνεί τις προτιμήσεις του και η επιχείρηση επικοινωνεί με πληροφορίες για προϊόντα που θα ικανοποιούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη.

Επικοινωνίες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ

Η επιτυχία του Παγκόσμιου Ιστού και ο πολλαπλασιασμός του Διαδικτύου και των συναφών τεχνολογιών έχουν ξεσηκώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διεξάγουν τις δραστηριότητές τους. Η πιο εμφανής αλλαγή ήταν η υποστήριξη που παρέχεται μέσω της τεχνολογίας σε ορισμένες παραδοσιακές λειτουργίες, όπως πωλήσεις, επικοινωνίες, υπηρεσίες πελατών και μάρκετινγκ.

Πωλήσεις υψηλής απόδοσης

Η επιτυχία ενός οργανισμού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η λειτουργία του, η στρατηγική μάρκετινγκ, η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και οι πωλήσεις του. Ένα από τα πιο κοινά κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της επιτυχίας του οργανισμού είναι η αύξηση των πωλήσεων. Αυτό αποτελεί ένδειξη ότι ο οργανισμός καταφέρνει να διατηρήσει τους υφιστάμενους πελάτες του, αλλά και να προσελκύσει ενδιαφέρον, ακολουθούμενο από πωλήσεις από νέες αγορές.

Στρατηγική μάρκετινγκ

Πώς λοιπόν οι οργανισμοί αναπτύσσουν στρατηγικές σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον μάρκετινγκ; Πώς αξιολογούν τις ευκαιρίες και τις απειλές; Ποιες αγορές και τμήματα στοχεύουν και γιατί; Ποιες θέσεις της αγοράς παίζουν στα δυνατά σημεία ενός οργανισμού; Ποιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα πρέπει να διατηρηθεί για μακροπρόθεσμη αξία; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που θα εξετάσουμε.

Κατάταξη μονάδας επιπέδου 5

Ο Επιχειρηματικός Διευθυντής

Τι είναι ένας επιχειρηματίας; Εξετάστε τις δεξιότητες και τις ιδιότητες της επιχειρηματικότητας.

Οργανωτικές Δομές

Γιατί οι οργανώσεις είναι δομημένες με τον τρόπο που είναι; Τι καθορίζει τη βέλτιστη δομή και πώς διαφέρει μεταξύ των οργανισμών; Σε αυτή την ενότητα, οι μαθητές θα εξετάσουν τα πολυάριθμα μοντέλα και θεωρίες που αποτελούν την οργανωτική δομή.

Πρακτική Λογιστική Ανάλυση

Οι εκπαιδευόμενοι θα ολοκληρώσουν ασκήσεις σε λογαριασμούς σε όλη αυτή την ενότητα για να κατανοήσουν τι μας λένε και τις ενέργειες που μπορεί να προκαλέσει η ανάλυση.

Επιχειρηματικός προγραμματισμός και ρύθμιση στόχων

Ποια είναι η επιχείρηση που προσπαθεί να επιτύχει; Τι θα κάνει; Πώς θα το κάνει; Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στη δημιουργία σαφών στόχων και σαφών σχεδίων για την επίτευξη σαφούς στόχου.

Πολιτική και Επιχειρήσεις

Αντίκτυπος της πολιτικής στην επιχείρηση και πώς μπορεί να βοηθήσει ή να εμποδίσει τις επιχειρήσεις. Αυτή η ενότητα θα εκπαιδεύσει τους εκπαιδευόμενους σχετικά με τον οικονομικό αντίκτυπο, τις εξαγωγές και την κρατική στήριξη.

Επιχειρηματικό Δίκαιο

Εξετάστε τις καταστατικές αρμοδιότητες των διαχειριστών, καθώς οι εκπαιδευόμενοι εξετάζουν τις νομιμότητες των στελεχών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων.

Διαχείριση στο σημερινό κόσμο

Επιχειρήσεις στον σύγχρονο κόσμο. Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στη διακυβέρνηση και την ισότητα ως μέσο για να κάνει σωστά τις επιχειρήσεις.

Διαχείριση της απόδοσης

Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι και η επιχείρησή σας μπορούν να βελτιώνουν συνεχώς μαζί, οι εκπαιδευόμενοι θα αναθεωρήσουν τις δομές ανταμοιβής, το CPD, την κατάρτιση και την ανάπτυξη για να εξασφαλίσουν υψηλή απόδοση στις επιχειρήσεις.

Σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων

Οι μαθητές θα αναλύσουν πώς οι αγορές, οι πελάτες, οι ανταγωνιστές και τα προϊόντα μπορούν να έρθουν μαζί σε ένα συνεκτικό σχέδιο.

Ποσοτικές δεξιότητες

Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν γνώση των αριθμητικών ασκήσεων και θα κατανοήσουν τη χρήση τους στο πλαίσιο της επιχείρησης. Το ATHE Level 4/5 Extended Diploma in Management έχει 10 ενότητες και 8 γραπτές εργασίες σε κάθε επίπεδο. Με την ολοκλήρωση των ενοτήτων, οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στις εργασίες. Οι αναθέσεις είναι περίπου 3000-5000 λέξεις η κάθε μία. Στους φοιτητές παρέχεται υποστήριξη για τις ενότητες και τις αναθέσεις μέσω της ενότητας «Εκπαιδευτής» της πλατφόρμας εκμάθησης.

Διαδρομή καριέρας

Η επιτυχής ολοκλήρωση του προπτυχιακού επιπέδου 4 (Πωλήσεις και μάρκετινγκ) και του επιπέδου 5 (Extended Diploma in Management) και του τελευταίου έτους ενός διαπιστευμένου προγράμματος Προπτυχιακών Πτυχιών θα δώσει στους σπουδαστές τη σωστή πιστοποίηση για να συνεχίσουν και να υποβάλουν αίτηση για μια θέση εργασίας στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, τους πόρους, τη διαχείριση ή την επιχειρηματική συμβουλευτική.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση June 25, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
1,600 GBP
Η αμοιβή για εγγραφή σε μαθήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 μαζί είναι £ 1600. Εναλλακτικά, οι μαθητές μπορούν να εγγραφούν σε ένα επίπεδο (επίπεδο 4 ή 5) για £ 1200 το καθένα.
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - Coventry, England
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Ηνωμένο Βασίλειο - Coventry, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών